Můj druhý příběh tentokrát žádná princezna XD. Tak Snad se bude líbit. Ale musím připomenout na svoji gramatiku a za tu se omlouvám. Jo a v tom názvu, nehledejte žádný dvojsmysly pochopíte až začnete číst příběh.
Pohled dekua
Jednou jsem s shotem hlídal město, byl to náš trest. když v tom na nás zaútočil jeden dost nepříjemný chlápek a aniž by jsme v tom momentu dokázali uhnout nebo se bránit už jsme oba leželi na zemi.Upadl jsem do hlubokého spánku a už jsem si myslel že se neprobudím. Zdálo se mi to celou věčnost když v tom,, midoriyo...... Midoriyo! " v podvědomí jsem slyšel jak na mě někdo volá. Někdo známý ale kdo to je?,, vzbuť se.." znova ten hlas, byl jsem zvědavý kdo to na mě volá a tak jsem s těží pootevřel oči. Předemnou seděl..... Tak počkat... já?
Nevěřícně jsem zíral sám na sebe když najednou promluvil,, už js se bál že se nezbudíš" t-ten hlas, ten znám.,, t-todoroki?"
Dále jsem nechápavě seděl na zemi a zíral na..... sebe?,, no? ",, proč vypadáš jako já?" zeptal jsem se a čekal na odpověď,, nevím ale ty vypadaš jako ja" tak... Počkat... že se to nestalo..... Už jsem o takovém quirku slyšel... V podstatě se naše mysl prohodila nebo těla..... To máte jedno,, todoroki... Musíme jít okamžitě za aziwou" jen přikývl a chtěl se zvednout když v tom zase sletěl na zem.
No jo no já zapoměl, když nás ten chlap přepadl tak jsem spadl na nohy a asi si podvrtnoul kotník. No ale teť je v mém těle todoroki. Vstal jsem a vzal..... Sám sebe? Ne! Todorokiho do náruče a kráčil si to ke koleji. Cestou jsem přemýšlel, když se naše mysl přenesla jak to dáme do pořádku? Dokáže to aziwa svým quirkem spravit? Co když ne? To znamená že teť si můžu vyskoušet ovládat oheň i led? Tak počkat.... To znamená že se todoroki dozví o one for all? Z přemýšlení m mě vytrhne aziwa kterej čeká před koleji.a zabíjí nás oba pohledem. A jo ona už je noc.Konec první kapitoly. Doufám že se líbilo.
Jelikož nemám tenhle příběh předepsaný do předu a jen tak random napsala první kapitolu protože mě to zrovna napadlo, tak to budu vydávat ob den
ČTEŠ
moje tělo je teť tvým tělem? (tododeku)
RomanceJe to na ship tododeku. Nic moc dodat nemůžu nechte se překvapit. A nad tím názvem moc nepřemíšlejte pochopíte v příběhu.