4.kapitola

163 18 1
                                    

Pohled dekua
Aziwa skoušel všechno možné, vlastně se to dozvěděl i ředitel který okamžitě nechal pátrat po tom chlapovi, bouhžel neúspěšně.
Mezitím jsme seděli s todorokim v nějaké místnosti vypadalo to jako nějaká kancelář a obývák do hromady. dělali jsme hovadiny, přece tam jen tak nebudem sedět a čumět do zdi.,, myslíš že se jim podaří najít toho chlapa?" zeptal se todoroki,, nevím ale vážně mě to tu už nebaví,...... Todoroki?",, no? "
Nejdřiv jsem váhal ale pak jsem se zeptal.,,m-mohl bych si vyzkoušet použít tvůj quirk?"

Pohled shota
Měl pravdu, je tady nuda.najednou se mě zeptal jestli si nemůže vyskoušet můj quirk. To mě celkem zarazilo ale jé pravda že bych i já chtěl vyskoušet jeho quirk.,, Em... Asi jo ale tady by to bylo nebezpećné" řekl jsem, moc dobře si pamatuji že když jsem se učil ovládat led tak jsme místo domu měli mrazák. Kývl a už se zvedal a otevíral dveře. Sice nám nařídil že tady máme zůstat ale co už.

Pohled dekua
Dokopali jsme se ven a měli to namířeno tam kde obvykle trénují s allmightem (když nad tím teť tak uvažuji kde izuku trénuje když má tréning z všemocňákem, já upřímě si pamatuji jenom pláž a jak s ním běhal.... Asi v parku) dorazili jsme na místo a já si odložil mikinu na lavičku co tam byla. Shoto si taky sundal mikinu a začal mi vysvětlovat jak mám zaktivovat jeho quirk.

Pohled shota
Začal jsem mu vysvětlovat jak má zaktivovat quirk. Když jsem to dovysvětloval jenom kývl a začal se soustředit.

Pohled dekua
Cítil jsem jak se moje polovina zahřívá a moje ruka decentně vzplala....,, hustý" řekl jsem a koukl na shota ten se usmál,, jak se cítíš?" zeptal se a já mu odpověděl,, jako shoto" uchechtl se,, teť vyzkoušej led" řekl a mě už nehořela ruka ale ta druhá mi vytvořila malé kousíčky ledu na kůži,, a teť se cítíš jak?" zeptal se znova.,, jako... Jako Elsa" zvedl jsem nohu a trochu dupl na zem v tom se oběvil led..... Hodně ledu.. Heh. V tom se ozval hlas.. Byl hrubý přísný a hlasitý otočil jsemse společně s todorokim a uviděl.....

Kdo si myslíte že se tam oběvil

moje tělo je teť tvým tělem? (tododeku) Kde žijí příběhy. Začni objevovat