3.kapitola

191 19 0
                                    


Pohled dekua
,, ahoj" pozdravil mě,,nesu ti moji uniformu"
Nad tím jsem se uchechtl. A vzal si ji, na oplátku jsem mu dal tu moji a čekal až odejde........... Neodešel stál tam,, e-ehm.. Todoroki mohl by ses aspoň otočit?" nevím proč ale začal se smát.,, proč?.... Já se už nahej viděl"
...
Na tohle jsem neměl co odpovědět. Tak počkat to znamená že.. Že.. Když se tady začnu převlíkat že uvidím todorokího t-tělo?..
Jelikož jsem se předtím otočil zády k todorokimu tak jsem se otočil zpět a vidím jak si todoroki sunáva triko. Hele já vážně vypadám hezky.... Ehm? Co?

Pohled todo
Sundal jsem si triko a uviděl midoriyu jak se kouká. Podíval jsem se na jeho tělo... No teť momentálně je moje, vyděl všechny ty jízvy po těle a hlavně na rukou....ale jinak je docela krásne.

Po nějaké době se vzpamatoval a začal převlíkat moje tělo do školní uniformy(pane bože... Můžete mi někdo říct co jsem to zase vymyslela?) Heh... červenál se a to dost

Pohled dekua
Když už jsme byli převlečení tak jsme se dokopali ven s tím že to máme namířeno do školy. Ve škole jsme šliza aziwou do kabinetu, přece si nemůže jen tak nakráčet do třídy a dělat že se nic neděje 1. Máme jiné hlasy a za 2. Každý se chováme upně jinak naprosté protiklady. Tudíš by to bylo všem divné.
Zaklepali jsme na dveře a ozvalo se svolení o vystoupení. Vešli jsme do vnitř a následně zase zavřeli.,, d-dobrý den" pouzdravim a shoto taky. Až teť jsem si všiml že je tady i all might.,, mladý midorio co potřebujete? Že nejste na hodině" Heh měli bychom mu to říct, když si tak vzpomínám tak včera než jsem šel s todorokim hlídat město tak se zmiňoval o tréningu. Sice by byla sranda pozorovat shota jak se učí ovládat můj quirk a všemocňaka jak by jen nevěřícně koukal. Ale nebudem riskovat i když bych si chtěl vyskoušet todorokiho quirk. Chtěl jsem promluvit jenže mě přeskočil aziwa,, midoriovi a todorokimu se na poslední misi stala jistá věc a my ji musíme vyřešit"

Pohled shota
Ten to nemohl říct jinak co? Ne ale vážně přemýšlel jsem a chtěl bych si vyzkoušet izukův quirk. Všemocňák se na něj podívá nechápavě.,, co se stalo?" aziwa stočí pohled na nás dva a spustí,, tihle dva se včera vrátili pozdě v noci s tím že je napadl jakysí magor kterej jim prohodil mysli? Těla? No to je jedno 
Musíme teť vymyslet jak je vrátit do normálu jinak mě 1. Zabije endevord(jakže se píše to jméno?) a za 2. Jestli ne endevord tak izukova matka.,, Chudák aziwa" šeptl jsem aby to slyšel jen izuku. uchechtl jsem se a on taky.

Zdravím všechny😁
A omlouvám se že tento příběh vychází tak nepravidelně, 😅

moje tělo je teť tvým tělem? (tododeku) Kde žijí příběhy. Začni objevovat