6.kapitola

140 19 0
                                    


Todo
Po nějaké době přišel aziwa s tím že toho magora nenašly a že by sme měli jít na kolej spát. To si však hnet rozmyslel když uviděl jak izuku spokojeně oddychuje na mém rameni. nechal to být a řekl že můžem zůstat tady a ráno máme jít do školy.
Následně odešel a... Počkat on nas zamkl? To jako vážně? Se boji že se někdo k nám bude chtít vloupat? Nat tím jsem se uchechtl a opatrně jsem si lehl na gauč. Přece nebudu spát v sedě. Leželi jsme oba dva na boku já zády k izukovi a izuku byl čelem ke mě. (hele ja nejsem moc dobra v popisováni, tak si je nějak představte jak tam leží... Jo a nezapomeň že v tuhle chvíli je větčí izuku a todoroki je menčí)

Deku
Ehm.... Ráno jsem se vzbudil na gauči vedle todorokího? Opatrně jsem vstal a zjistil že jsme stále v té místnosti ve které jsme byli včera. Koukl jsem se na mobil kolik je, je 7:40
Zachvíly začíma škola... Včera jsme do školy nešly tak nevim jestli máme jit dneska. I kdyby jsme šli dneska tak by to bylo všem divné zaprvé naše chváni a zadruhé, proč jsme nebyly včera ve škole. Nebo možná by jim to vysvětlil aziwa, myslím si že takhle ještě nějakou dobu budeme v tomhle stavu..........

Todo
Vzbudilo mě něčí hlas někdo mluvil...ne nemluvil ale mumlal.,, izuku? Jak dlouho si ještě hodlaš hrát na můj budík?" hmm... To co jsem řekl.....asi bych ten budík měl 'vypnout' jelikož nevypadal že mě vníma protože byl zabraný do svých myšlenek. Tak jsem nenápadně vstal a aniž by nějak zareágoval tak jsem ho utišil polibkem. Ehm jo teť si říkáte proč jsem ho něčim nemajznul aby zmlkl, ale stále bych udeřil svoje tělo né?
... Ticho...
Odtáhl jsem se od něho,  měl tak takový výraz v oblyčeji, upřímě jsem ani nevěděl že to dokáže udělat, jelikž jsem u sebe ještě takový výraz neviděl. Mohl bych to popsat nějak takhle... Byl zmatený, nechápavý, a asi to ani nečekal ale na druhou stranu v jeho... Nebo mojich očí se něco lesklo žeby byl i zamilo-... Ne kravina.
,, p-proč si to udělal?" tak tahle otázka mě dostala. Heh... Proč sem to udělal?,, eee... No ja nevim no" chytl jsem se za zátylek a přemýšlel jak bych to mohl vysvětlit.,, mno prostě jsem tě nechtěl něčim majznout jelikož kdybych se vrátil do svého těla tak by mě to bolelo a když jsem na tebe mluvil tak si nereagoval. Nic lepšího mě nenapadlo" nejlepší odpověď na světě... Ale udělal jsem to jenom kvůli toho aby nežvanil? Z přemýšlení co k izukovi cítim mě vyrušil sám izuku svou odpovědi,, ehm....aha"

Pohled izuka
Vážně to udělal jenom kvůli toho abych přestal žvanit?cítim se tak trapně. A vadí mi že ti bylo jenom kvůli toho abych se probral z mého mumlání... Počkat co? (drahý izuku, víš co to znamená? 🙄😂)

Po nějaké době jsem to přestal řešit jelikož do místnosti vletěl aziwa jaktože nejsme ve škole.shoto se uchechtl,, pane učiteli tak my se omlouváme, ale by ste nás tady zamkl a nechtělo se nám skákat z okna"
...
My jsme tady byli zamčení? Ehm.... Tak ok
,, pame učiteli my můžem do školy? V tomhle stavu? " vstoupil jsem do konverzace.

Jen tak pro informaci, Stále žiju. Tak jsem se konečně dokopala napsat další kapotolu. Heh...
Jo a chtěla bych zmínit že jsem vydala nový příběh který nese jméno člověk a drak, sice na kiribaku ale to neva ne?

moje tělo je teť tvým tělem? (tododeku) Kde žijí příběhy. Začni objevovat