Deku
Řekl to tak svůdným přízvukem. Panebože co se to semnou děje?ale celkem mě zajmá o koho stojí.,, em... mohu se zeptat kdo to je?" tak jsem se zeptal, vždyť, proč ne? Koukl jsem na něj a on mi koukal přímo do očí. Jako kdyby mi vyděl až do duše. Uchechtl se a rozešel se ke mě. Postavil se na špičky a pomalu se přibližoval svým obličejem k tomu mému. Dělilo nás už asi jenom centimetr. O-on mě políbi? A proč se nemohu pohnout abych tomu zabránil. Chci aby mě políbil? Už, už jsem cítil jeho... Nebo spíš moje rty na těch jeho teda teť momentálně mých. Když v tom se rozletěly dveře od mého pokoje a stály tam holky, tím myslím Uraraku, momo a jirou (hele ty jejich jména si moc nepamatuji tak kdyby tam byly chyby tak se omlouvám)Todo
Už jsem ho chtěl políbit když v tom tam vleťely holky, proč nemá zamčeno? Co by se stalo kdyby tady nevlítly. Spolupracoval by?
,, co chcete?" zeptal jsem se jako vždy Chladným hlasem,, no my..." vyšlo z uraraky a izuku společně se mnou čekal co z ní vylezeMlely tam něco o tom že se momo omlouvá že se spletla a pak se, tentokrát už správne osobě vyznala. Na to jsem jí řekl že zůstanem jenom kamarádi že jsem zamilovaný do někoho jiného. Sice s potlačením slz řekla že to chápe a následně odešly.
TICHO
TRAPNÉ TICHO
,, em... Izuku?" přerušil jsem trapné ticho, jelikož mě to zabíjelo.koukl na mě a já vyděl že je celkem nesvůj, zmatenej, a zamyšlenej.,, nad čím přemýšlíš?" zeptal jsem se jelikož mi to nedalo.,, n-nad n-ničim... Jenom"odmlčel se a na jeho tváři se oběvila narůžověla barva.,, p-proč si mě chtěl p-políbit?" nic jsem neříkal a šel ke dveřím, ty jsem zamkl. Nechci další narušitele.
Deku
Zeptal jsem se ho. Jsem to já koho miluje? Řekl to jenom aby se zbavil momo? O-on šel zamknout?mam se bát? Následně přišel ke mě,, co myslíš?" tentokrát svoje ruce položil na mé ramena a znova se začal přibližovat. Konečně se naše rty setkali. Začal s něma pohybovat, jasně že jsem tam chvíli jenom stál ale po nějaké době jsem svoje ruce přesunul na jeho pas. Nebo můj pas? To je jedno teť je to todorokiho pas. A začal spolupracovat.
On svýma rukama zajel do mých vlasu a prohloubil náš polibek.Po nějaké době jsme se odtáhli a jenom jsme se koukali tomu druhému do očí. Nebylo to takové to trapné ticho,ale ani to netrvalo moc dlouho jelikož ho shoto přerušil.,, chci ti něco říct" řekl a dále na mě upíral oči. Polkl jsem a čekal co řekne. Bylo to snad jen kamarádský polibek? Nebo nic neznamenal?,, miluji tě, už hrozně moc dlouho" ha?..... Cítim to stejně? Miluji ho? Co když si ze mě dělá jenom srandu. Ne takový shoto není,to by neudělal. Teda myslím si to.,, em... Ja tebe taky" odhodlal jsem se říct.
Todo
Řekl to celkem nejistě, jakoby si nebyl jistý co cíti. Však co jsem si myslel, najednou se nám prohodí těla a hned pár dní na to vybalim že ho miluji.Hoj, hoj tak co jak to dopadne? Tohle je nejspíš předposlední kapitola.
A tak jsem včera večer(ehm v 11 večer) vydala první kapitolu nového příběhu (kráska a zvíře tododeku)
ČTEŠ
moje tělo je teť tvým tělem? (tododeku)
Lãng mạnJe to na ship tododeku. Nic moc dodat nemůžu nechte se překvapit. A nad tím názvem moc nepřemíšlejte pochopíte v příběhu.