8.kapitola😁

132 18 5
                                    

Deku
doběhl jsem před velkou budovu,, sakra sakra, jdu pozdě" vběhl jsem dovnitř a vyletěl do druhého patra. Zaťukal jsem a následně otevřel,, jdeš pozdě" stěžuje si Aziwa.,, kde si tak dlouho" řekl pro změnu todoroki. Počkal jsem až se trochu uklidním po tom maratonu, nadechl jsem se a,, po cestě se mi něco stalo" řekl jsem a to už na mě spočinuly všechny pohledy, all might, aziwa a shoto.

,, co se stalo? " zeptal se all might. Jelikož všichni seděli u stlolu tak jsem si řekl že přece nebudu stát jak blb, ale namísto zasednutí ke stolu jsem se rozvalil na tu pohovlu kde jsme spali s shotem.,, no... Kráčil jsem si to místem kde nejsou skoro vůbec lidé když v tom mě někdo zatáhl do nějaké plesnivé a smradlavé uličky a.... ",, izuku tebo někdo zna-" ach jo odkdy shoto skáče do řeči, poslední dobou se chvá dívně jako kdyby se o mě bál nebo je až moc ukecanej a ustaranej.,, ne! Kdybys mě nechal domluvit tak se možna dozvíš co se stalo a nedělal bys ukvapené zavěry" trochu jsem zvíšil hlas ale to mi na moc dlouho nevydrželo. Když už bylo zase ticho tak jsem pokračoval.,, tak teda jak jsem říkal někdo mě zatáhl do uličky a dost nepříjemně mě přimáčkl na stěnu" jenom při te spomínce jsem se zachvěl.,, no... Snažil jsem se vzpouzet ale bylo to marné, ale to mi nijak nebránilo vzpouzet se bez uspěchu dal. přestal jsem až mi řekl že mi nic neuděla a že mi přišel něco říct. A dozvěděl jsem se to že je to ten chlap co na nas použil ten jeho quirk a že to byla nehoda" odmlčel jsem se a všíml si jak na mě všichni zaujatě koukaj jak na televizi ve které se odehráva nějaka sci-fi scéna,, jo, a ještě mi řekl že se to spraví až tehdy kdy s todorokim najdeme něco co je našim osudem. " stočil jsem pohled na shota, tvářil se zamyšleně ale pak se na jeho obličeji oběvil úšklebek.... Takovej ten velice nebezpečnej úšklebek, kdy nevíš co si daná osoba myslí. Podíval se na mě a já.....ja zrudl? Co? Jak? Sklopil jsem hlavu ať si toho nevšimne.

Todo
Hnet jak skončil s vyprávěním své odpolední příhody. Se mi v hlavě naskytla otázka, co že bude jeho dnešní večerní příhodá?heh...už Má ranní (jejich polibek)
Ma odpolední(potkal chlapa co nam prohodil těla)
Ma večerní? S touhle myšlenkou se mi na tváří oběvil ušklebek,a když jsem se koukl na izuka tak cely zrudl.... Ehm jo... Asi si myslel že to nepostřehnu když ve světelné rychlosti zaboří hlavu do polštáře který leží na pohovce s izukem.

Tak počkat nadčím to zas přemýšlím. To už je dneska po druhé co přemýšlím nad izukem a míma citama k němu. jsem tak zmatenej. Jednoduše jsem hlavou práskl o stůl abych se vzpamatoval. teť se pro změnu vylekal aziwa který pomalu usinal. Když nad tim tak přemýšlím tak.... Kde sakra vzal ten spacák? Předtím ho tady neměl.

Ještě něco dořešili a pak nas propustili na koleje,s tím že je už bolí hlava s přemýšlení co by mohlo byt to co je náš osud s izukem. Jsem si jist tím že přemýšleli nad tím jestli to znamená, hrdinství ale mě napadla jenom jedna věc a to...
Měl jsem to zamířeno do izukova pokoje jelikož nam učitel řekl že mam byt s nim na jednom pokoji jelikož izu se nevyzná v mém pokoji a ja zas v jeho. Jo a kdyby jsme byly tak jak jsme normálně tak stejně každé ráno a každý večer by sme museli k tomu druhému pro oblečení. vběhl jsem do pokoje vzal tašku nahazel svoje oblečeni pro izuka, a pádil do jeho pokoje kde už mi spolužáci stihli donest nahradní madračku abych měl kde spát.

Abych byl upřímný tak ja na madračce spát nebudu, když izukova postel je dost velká a měkka. Přece nebudu spát na tvrdý madračce vytažený z...... Odkud že ji vytáhli?

Zdravim😆
Co myslíte že bude izukova večerní příhoda?
Heh.... Jelikož nemam předepsané kapitoly tak by mě to taky zajmalo👌😂😂

moje tělo je teť tvým tělem? (tododeku) Kde žijí příběhy. Začni objevovat