2.kapitola

207 21 0
                                    

Tak jo stále žiju, možná..... Omlouvám se za spoždění...

Pohled todo
Stáli jsmě před koleji a Aziwa nás zabíjel pohledem. Právě jsme se zbavili jednoho trestu a už budeme mít další.,, kde si myslíté že jste byli, a proč neseš midoriyu,vysvětlíte mi to!" Heh jak se asi bude tvářit že svým spůsebem nese mě. Vešli jsme dovnitř, všichni už spali a tak jsme tam byli sami. Izuku položil svoje tělo semnou(hele, to bude hrozně těšké takhle psát, prostě až nebudou" prohozeni" tak vám to dopředu řeknu) a on si sedl vedle mě. Učitel si sedl naproti nám a požadoval vysvětlení. Izuku mu řekl o našem setkání se z tím týpkem a tím že jsme každý v jiném těle. Aziwa nám řekl že máme zaplout do pokoje a že to ráno vyřešíme.
OK, izuku mě donesl do mého pokoje jelikož stále nemohu chodit. A pak odešel.

Pohled dekua
Měl jsem to namířeno do pokoje když se za mnou oběvila jistá osoba.,, t-todoroki-kun?"
Heh... Uraraka. Bude mi věřit když ji to řeknu? Stejně podle všeho to zítra vyřešíme, ale jak vymluvit todorokiho z téhle situace..... Přemýšlej... Myslí...,, e-ehm..no já si zapoměl m-mobil u m-midoriy tak si pro něj j-jdu" lepšívýmluvu jsem si vymyslet nemohl. Naštěstí to uraraka neřešila a zalezl splátky do pokoje. Oddych jsem.
Byl jsem tak unavenej že moje... Teda todorokiho... Tělo přestalo fungovat a rozpláclo se na postel. Usl jsem.

Pohled shota
Záčal mi hrát budík a já ho chtěl zaklapnout. Bouhžel jsem měl moc krátkou ruku abych dosáhl na políčku s mobilem. Sakra...

Vstal jsem a chtěl jsem se převléknout ale izuku je oproti mě docela malej a tak jaksik by moje uniforma na izukovem těle plandala
Vzal jsem jí a vylezl z pokoje měl jsem štěstí že po cestě do izukova pokoje jsem nikoho nepotkal. Zaťukal jsem a ozval se izuku že můžu dovnitř. V ruce držel uniformu pro kterou si jdu.

Pohled dekua
Viděl jsem todorokiho jak vstoupil do pokoje i s školní uniformou která by mi nebyla malá.

moje tělo je teť tvým tělem? (tododeku) Kde žijí příběhy. Začni objevovat