9.kapitola♥️

140 19 3
                                    

Todo
Nastal večer,bylo kolem 10 a všichni už nejspíš spali, jenom já se převaloval na té tvrdé madračce. Tak a dost..... Takhle se nevyspím. A ráno budu vypadat jak aziwa když nenáspí 20h deně.,, em... Izuku?" šeptl jsem do ticha..........,, hm?" tahle odpověď mi jasně říkala že nejsem jedinej který nespí, až na to že izuku leží na měkkoučké posteli a já na plesnivé madračce,ehm..... Za chvíli na te maračce spát nebudu, o to se vsadim.,, spíš? " radši jsem se ještě zeptal abych se ujistil že je vzhůru.,, ne" odpověděl ospale.,, mohl bych zatebou, nahoru?" zeptal jsem se ho a doufal že je hodně unavenej aby nebyl moc při vědomí a moc to neřešil.,, mhm.." to znamenalo jako jo a nebo jako ne. Neřešil jsem to a přešel k izukové posteli. Koukl jsem na něj.... Spal?..

Vlezl jsem k němu pod peřinu, ještě jsem si k sobě přitáhl zdroj tepla a spokojeně usl. Mnohem lepší než nějaká madračka. Mnohem, mnohem lepší.

Deku
Už jsem pomalu usínal když se mě shoto zeptal jestli spim a jestli může za mnou. Byl jsem tak unavenej že jsem jenom zabručel a nepřemýšlel nad tím co jsem odsouhlasil.

Cítil jsem že někdo vlezl do mé postele a následně mě objal kolem pasu a přitáhl si mě. Najednou mi bylo příjeměji a tak jsem to neřešil spokojeně zabručel a usnul.

Vzbudil mě nepříjemný zvuk budíku a tak jsem se donitil otevříd oči, ale to co jsem spatřil. Matrace prázdná, a já přitulený k shotovi ehm.... Okej. Koukl jsem se na své spíci tělo. Mam chuť políbit sám sebe... Ne shota.... Počkat co? Ne rozhodně ne. Opatrně jsem vylezl z postele a ze sevření mého těla teť patřícímu shotovi a šel vypnout budík který dělal hrozný kraval ale s shotem to absolutně nic nedělalo, prostě spal dál.(heh...přesně jak já, stalo se vám někdy že jste neslyšeli budík a ostatni z rodiny si pak stěžovali že to řvalo přes celý barák 5minut?) vzal jsem si z tašky oblečení které mi přinesl shoto a mířil ven s pokoje. Jelikož dneska máme vyučování až odpoledne tak dopoledne si mužeme dělat co chcem. Zastavil jsem se až v "obývaku" (jak se tomu říka? Společná mistnost? Společenská místnost? Nevim no) kde se na pohovce válel kirishima s bakugem... Em nebudu zjišťovat co mezi nimi je.

Šel jsem do nějakých potravin a kopil jsem jak sobě tak i shotovi snídani a vracel jsem se. Vešel jsem a mířil si to do mého pokoje když v tom,, a-ahoj todoroki-kun" zastavila mě momo,,em.. Ale já nejs-" chtěl jsem ji říct že zapoměla na to že nejsem shoto, ale než mě to nechala doříct tak už znova začala mluvit.,, počkej... Nic neřikej, ja vim že mě nejspiš odmítneš a zhnusim se ti, ale chci abys věděl že tě miluji todoroki"... Em.... Ticho... Trapné ticho... Ok ale ma smůlu shoto je muj. Počak co? Neni, i když teť už mam jeho tělo. Bylo už asi pět minit ticho.,, todoroki-kun? Ja věděla že mě nebudeš chtít" počkat co? Jak mam vědět že ji todoroki nechce.už se chtěla rozběhnout pryč ale já ji chytl za ruku.,, ne,počkej tys to nepochopila ja nejsem todoroki ale midoriya" vysvětlil jsem a pokračoval.,, chtěl jsem ti to říct ale tys mě nenechala domluvit, todoroki je v pokoji"(XD) vypada celkem v šoku. Tentokrát už jsem ji nezastavil aby neutekla. No nic nepoběžím za ní, jelikož mam hlad a jídlo má přednost.

Todo
Vzbudil jsem se v prázdném pokoji. Asi šel ven řekl jsem si a šel do jeho skříně najít něco na sebe. Ehm... 80% jeho oblečení bylo s nadpisem ALL MIGHT. Heh... Nad tim jsem se uchechtl a natáhl na sebe bíle triko a nějaké tepláky. Sedl jsem na postel s mobilem v ruce a projížděl socialní sítě. Když v tom do pokoje vtrhl midoriya společně s mojí a jeho snídaní.,, todoroki asi bych ti měl říct že jsem nedopatřením zlomil srdce momo" co? To se mu jak povedlo.,, jak se ti to prosimtě povedlo?",, em... No, vyznala ti lásku ale problem je v tom že si neuvědomila že jsem to já a né ty, a jelikož nemam páru o tom jestli ji chceš nebo ne tak jsem mlčel jak největší debil a ona pak oběhla s brekem." vysypal to tam na mě a já se tomu musel smát., jasně že o ní nemam zájem, já mam zájem úplně o někoho jiného"

Jelikož jsem předtim psávala kapitoly s přibližně 400 slovy a teť se to zvýšilo na 700 tak to znamená jediné a to je to že tady bude více chyb😁

jo a chci poděkovat za každou hvězdičku a komentář ♥️

moje tělo je teť tvým tělem? (tododeku) Kde žijí příběhy. Začni objevovat