What other sports would Haikyuu!! characters play? (Karasuno)

262 3 0
                                    

Daichi: so obviously he plays volleyball (wing spiker, defensive speacialist), tbh I could also see him doing soccer as well (midfielder), baseball (shortstop), and track (discus, 4x4 relay)

Suga: volleyball (setter), baseball too (pitcher), golf

Asahi: volleyball (ace wing spiker), basketball (power forward), track (javelin, discus, pole vault), I feel like the coaches wanted him for boxing too, but he was too scared to hurt anyone

Noya: volleyball (libero), soccer (goalie), basketball (point guard), track (100 meter dash, 400 meter hurdles, 4x1 relay)

Tanaka: volleyball (wing spiker), basketball (small forward), soccer (striker), track (200 meter dash, 4x4 relay, pole vault)

Ennoshita: volleyball (wing spiker), tbh I can't really see him doing any other sports, any suggestions?

Kinoshita: volleyball (wing spiker), soccer (winger), track (200 meter dash, pole vault), baseball (left fielder)

Narita: volleyball (middle blocker), soccer (defender)

Kageyama: volleyball (setter), baseball (pitcher), track (4x1 relay, 100 meter hurdles, 400 meter dash)

Hinata: volleyball (middle blocker), baseball (second base), soccer (striker), basketball (shooting guard), track (100 meter dash, 100 meter hurdles, 4x1 relay)

Tsukishima: volleyball (middle blocker), I can't really see him doing anything else either

Yamaguchi: volleyball (middle blocker, pinch server), soccer (sweeper), baseball (second base), track (pole vault)

Haikyuu!! Oneshots/Headcannons/FactsWhere stories live. Discover now