ARC.2.9

4.1K 520 13
                                    

ခ်င္းေပက ေက်ာင္းအဝင္ဝတြင္ ရပ္လိုက္ၿပီး ေနာက္လွၫ့္ကာ ေျပာလိုက္သည္။" ေရာက္ၿပီ !!! "

ပိုင္ယြင္ခယ့္က မ်က္ႏွာေပၚတြင္ ပုဝါအျဖဴလႊာထားကာ အျဖဴေရာင္ဝတ္ရံုရွည္ကို ဝတ္ထားသည္။ သူက သူမလက္ကို မလႊတ္ခ်င္လႊတ္ခ်င္ျဖင့္ လႊတ္ကာ " ေကာင္းၿပီ ။ "

ခ်င္းေပက ေက်ာင္းတြင္းသို႔ ဝင္ရန္ျပင္လိုက္ၿပီးမွ ေနာက္ျပန္လွၫ့္လာကာ ပိုင္ယြင္ခယ့္ ရဲ့ ရင္ခြင္ အတြင္းသို႔ဝင္ကာ ပုဝါကို ဖယ္လိုက္ၿပီး တစ္ခ်က္နမ္းကာ ေက်ာင္းအတြင္းသို႔ ေျပးဝင္သြားသည္။

ပိုင္ယြင္ခယ့္က ေက်ာင္းတြင္းသို႔ ဝင္ေရာက္ေပ်ာက္ကြယ္သြားေသာ သူကို ၾကၫ့္လိုက္ၿပီး ထြက္သြားသည္။

ေက်ာင္းေတာ္ရိွ အဓိက ခန္းမအထဲတြင္ ေပဖုန္းယု က တရိုတေသ မတ္တပ္ရပ္ေနသည္။ သူမေရ႔ွတြင္ တည္ၾကည္ခန႔္ညားေသာ လူတစ္ေယာက္ရိွေနၿပီး ေခါင္းေဆာင္ခံုတြင္ ထိုင္ေနသည္။ ေပဖုန္းယု က လက္ႏွစ္ဖက္ကို ယွက္လိုက္ၿပီး ဦးၫႊတ္ကာ ေျပာလိုက္သည္။ " ဆရာ တပၫ့္တို႔က ဒီကိစၥကို ေရွာင္းနန္ရွီး ျပန္မလာခင္ အေကာင္အထည္ေဖာ္ရပါမယ္ "

ထိုင္ေနသၫ့္ လူက ထရန္ လက္ကာ ျပလိုက္ၿပီး " ေရွာင္းတိုင္းျပည္ကို တိုက္ခိုက္တာက တန္ဖိုးတစ္ခု ျပန္ေပးရမဲ့ ကိစၥျဖစ္တယ္။ ေရွာင္းနန္ရွီး ဆီမွာ ရိွေနတဲ့ အျမဳေတ ကို ယူဖို႔ ကိစၥက အေရးႀကီးတယ္။ လြဲ‌ေခ်ာ္သြားလို႔မျဖစ္ဘူး "

" ဒုေခါင္းေဆာင္က်ိဳး ဂိုဏ္းခ်ဳပ္က တကယ္ရိွလို႔လား။ တကယ္ေတာ့ အျမဳေတက ဒုေခါင္းေဆာင္ရသင့္တာပါ။ " ခန္းမ အတြင္းရိွ လူတစ္ေယာက္က မေက်မနပ္ဟန္ျဖင့္ေျပာလိုက္သည္။ ထို ခန္းမ ထိပ္ဆံုးတြင္ ထိုင္ေနသူက လမင္းေကာင္းကင္ ဂိုဏ္းရဲ့ လက္ရိွ ဒုဂိုဏ္းခ်ဳပ္က်ိဳးခိုင္ ျဖစ္သည္။

" ဟုတ္တယ္ မရိွတဲ့လူအတြက္ လုပ္ေနစရာ မလိုဘူး "

" ဟုတ္တယ္ အႀကီးအကဲမူ ေျပာတာမွန္တယ္ "

ခန္းမအတြင္းရိွ လူမ်ားက ေထာက္ခံသၫ့္ သေဘာျဖင့္ ေျပာၾကသည္။ က်ိဳးခိုင္က အရင္ ဒုဂိုဏ္းခ်ဳပ္၏ တပၫ့္ ျဖစ္ၿပီး လမင္းေကာင္းကင္ ဂိုဏ္းခ်ဳပ္ တကယ္ရိွမွန္း သိေပသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ သူက အခ်ိန္ကို တြက္ဆကာ သူ႔ဆရာအား အဆိပ္ခတ္သတ္ကာ အာဏာယူထားျခင္းျဖစ္သည္။ လြန္ခဲ့သၫ့္ လက ထို ဂိုဏ္းခ်ဳပ္ဆိုေသာ လူရဲ့ ေနာက္ဆံုးေန့ျဖစ္‌‌ေၾကာင္းကို ေသဆံုးသြားေသာ ဒုဂိုဏ္းခ်ဳပ္ထံမွ သိရိွၿပီးေပသည္။ က်ိဳးခိုင္ က ေခ်ာင္းအသာ ဟန႔္ကာ " အဲ့အေၾကာင္း ထပ္မေျပာနဲ႔ေတာ့ ။ ျပန္လို႔ရၿပီ "

The Villain PrincessWhere stories live. Discover now