ခ်င္းေပက နန္းေတာ္မွ ထြက္လာၿပီးေနာက္ စည္ကားသၫ့္ ေဈးတစ္ခုတြင္ ရပ္တန႔္လိုက္သည္။ သူမက လူမ်ားျပၫ့္ႏွက္ေနေသာ ေဈးကို ၾကၫ့္ကာ ေျဖးေျဖးျခင္း လမ္းေလ်ွာက္ေနသည္။ စည္ကားသၫ့္ ေဈးအား ပတ္ၾကၫ့္ရင္း သူမ မ်က္ႏွာထက္တြင္ ဝမ္းနည္းမႈတို႔ ႀကီးစိုးလာသည္။ သူမ၏ မ်က္ႏွာက ၿပိဳေတာ့မဲ့ မိုးလို ျဖစ္လာသည္။
" ငါ့ခ်စ္သူက ဘယ္ေရာက္ေနတာလဲ မသိသလို .သူေသလားရွင္လားမသိရေသးဘူး. သူအတြက္ ကလဲ့စားလည္း မေခ်ႏိုင္ဘူး... ငါ ဘာလို႔ အသက္ရွင္ေနရေသးတာလဲ..." သူမက ရင္ဘတ္ကို ဆုတ္ကိုင္ကာ သူဘာသာသူ ျပန္ေမးေနမိသည္။
" ငါ့အခ်စ္က အနာဂတ္မရိွဘူးလား ....ေသၿပီးမွ ကံေကာင္းလို႔ ငါ့ကို ဂရုစိုက္တဲ့ လူတစ္ေယာက္ ရွာေတြ့ခဲ့ေပမဲ့ ... ထပ္ဆံုးရႈံးရမွာလား .... "
" ဘာလို႔လဲ.... ဘာလို႔လဲ!!!! " သူမအသံက တေျဖးေျဖးနဲ႔ တို႔လ်သြားကာ မ်က္ရည္မ်ား စီးက်လာသည္။
လြန္ခဲ့တဲ့ တစ္ႏွစ္ အဲ့ဒီေန့က ေပဖုန္းယုရဲ့ ရူးသြပ္မႈေၾကာင့္ ေပါက္ကြဲ မႈႀကီး ျဖစ္ခဲ့တယ္ ။ ႏွစ္ေယာက္လံုး အသက္မရွင္ႏိုင္ေတာ့ဘူးလို႔ ထင္တဲ့အခ်ိန္မွာ သူမက ပိုင္ယြင္ခယ့္ရဲ့ လက္ကို တင္းတင္းၾကပ္ၾကပ္ ဆုတ္ကိုင္ထားခဲ့တယ္။ မထင္ထားစြာနဲ႔ သူက ႏိုးထမဲ့ အခ်ိန္မေရာက္ခင္ ႏိုးထလာၿပီး စြမ္းအင္ ထပ္သံုးခဲ့ရတယ္ .. ကန္ေအာက္ေျခက ျမစ္တစ္စင္းနဲ႔ ဆက္သြယ္ထားခဲ့တဲ့ အတြက္ သူတို႔က ဆက္သြယ္ထားတဲ့ ေရစီးေခ်ာင္းထဲကို ေရာက္သြားခဲ့ေပမဲ့ ... လက္ကေလး ေျမႇာက္ဖို႔ေတာင္ အားမရိွေတာ့ဘူး ...ဇာတ္လိုက္တစ္ေယာက္ရဲ့ ကံၾကမၼာပစၥည္းက ဘယ္လိုလုပ္ အဲ့ေလာက္ရိုးရွင္းမွာလဲ ေပါက္ကြဲမႈမ်ားက ဆက္တိုက္ျဖစ္လာခဲ့တယ္... ေနာက္ဆံုးအခ်ိန္ထိ သူမက သူနဲ႔အတူေသဖို႔ စဉ္းစားထားေပမဲ့ ... သူက သူမကို တြန္းလႊတ္ခဲ့တယ္... အဲ့အခ်ိန္မွာ သူက သူမကို ၿပံဳးျပခဲ့တယ္... အဲ့အၿပံဳးေအးခ်မ္းေနေပမဲ့... သူမရင္ထဲမွာ ပူေလာင္မႈေၾကာင့္ ေလာင္ကြၽမ္းမတတ္ဘဲ... ထိုအျဖစ္အပ်က္က သူမကို အရင္ကအေၾကာင္းသတိရသြားေစခဲ့တယ္...
" ႏွစ္ႀကိမ္လံုး သူမက ဘာမွမလုပ္ႏိုင္ခဲ့ဘူး ...သူက သူမအတြက္စေတးသြားတာကို ၾကၫ့္ေနရံုဘဲ တတ္ႏိုင္ခဲ့တယ္ "
YOU ARE READING
The Villain Princess
Historical Fictionက်န္းခ်င္းေပ ( Arc.2 ) ကျန်းချင်းပေ ( Arc.2 )