13

1K 91 153
                                    




Kutsal mühürlenmenin üzerinden bir haftaya yakın zaman geçmişti. Eğitimlerin başlamasından itibaren sarayın içerisinde büyük bir ciddiyet ortamı oluşmuştu. Savaşa katılmayanlar bile büyük bir özveri içerisinde çalışıyordu. Askerlerin malzemelerinin bakımları yapılıyor, eğitimler sırasında askerler için her türlü araç gereç hazırlanıyordu.

"Ordumuz yola çıktı."

Zhang Yixing, önünde duran devasa haritada Güney bölgesinin batısında kalan bölümü işaretledi ve bakışlarını toplantı odasında bulunan kişilerin yüzlerinde gezdirerek konuşmasına devam etti.

"Komutan Kim Minseok eşliğinde, ordu Güney bölgesinin batı tarafından ilerleyecek. Bu sayede ordumuz Dragonlar tarafından fark edilmeyecek. Dragonlar düşmanlarını daha zayıf sandıkları için güçlerini zayıf bir orduya göre hazırlamış olacaklar. Lakin, "

Zhang Yixing, haritada Güney bölgesini büyük bir yuvarlak içerisine aldı ve ardından ekledi.

"Güney bölgesini hiç beklemedikleri bir şekilde daha güçlü bulduklarında tamamen bozguna uğrayacaklar."

Zhang Yixing'in planı gayet mantıklıydı. Zayıf görünüp sinsice saldırmak... Dragon bölgesinin önceden tahmin edebileceği bir kurnazlık gibi görünebilirdi ancak Dragon bölgesinin, Güney bölgesinden bu kadarını bekleyemeyeceği açıktı. Güney bölgesi atalarının kurduğu düzenden beri neredeyse hiç savaşa katılmamış ve savaş zekasını gösterme fırsatını bulamamıştı. Bu yüzden her ne kadar güçlü askerlere sahip olsalar da, zeka her zaman güçten daha üstündü. Bu yüzden diğer hanedanlıklar Güney bölgesini zayıf görüyorlardı. Savaşta müttefiklerinin az olma sebebi de bu yüzdendi.

"Planınız oldukça makul görünüyor Alfa Yixing. Ancak büyük bir ordudan bahsediyoruz. Her ne kadar gizli bir şekilde ilerleseler de, varlıklarını duyurmamaları imkansız olacaktır. Ayrıca Kris Wu bir askerini bile savaşmaktan ve sonunda ölmekten mahrum bırakmaz. Ne demek istediğimi anlıyorsunuz değil mi?"

Jongin'in konuşması prensin yüzünün düşmesine sebep olurken, Yixing sıkıntılı bir nefes bıraktı ve konuştu.

"Haklısınız alfa. Dragon bölgesi savaş için tüm ordusunu harcamaktan çekinmez. Yalnızca onları şaşırtabileceğimiz bir yol olduğunu düşünmüştüm."

Jongin anlayışla başını salladı.

"Dragon askerleri çoktan izcileri yerleştirmeye başlamıştır. Bu durumda attığımız her adımı krallarına bildirmeleri çok olası. Sarayın içerisinde bile casuslar olduğuna eminim. Bu yüzden temkinli davranmalıyız. "

Jongin'in konuşmasının ardından Yixing başka bir şey söylemedi ancak bozulduğu çok belliydi. Jongin, prensin neden bozulduğunu anlayamadı. Sonuçta gerçekleri açık bir şekilde ifade etmişti ve şu an bir tartışma ortamının içerisindeydiler. Odada bulanan herkesin fikirleri onun için çok önemliydi. Kendi düşünceleri de yanlış olabilirdi elbette her türlü eleştiriye hazırdı ve zaten bu yüzden toplantı yapıyorlardı.

"Veliaht Prens haklı. Kris Wu zaten yaptığımız her hareketin farkındadır. Ancak bizim en büyük dezavantajımız, Dragonların ne zaman ne yapacağını kestirememek."

Baekhyun'un söyledikleri odada bulunanların yüreğine umutsuzluk tohumları ekmeye başlarken, komutan Sehun sözü devraldı.

"Lakin askerlerimiz çok güçlü prensim. Eğitimlere yeni başlamamıza rağmen, hepsi oldukça azimli bir şekilde çalışıyor ve kılıç becerileri oldukça gelişmiş bir durumda. Kurt formunda dövüşme konusunda biraz zayıflar ancak eğitimler boyunca gelişme kaydedeceklerine eminim."

LURK || KaiSooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin