- La multi ani, Eva! Ce faci? Scuze ca te-am sunat, dar am vorbit cu Seth si mi-a zis ca te pot suna azi, zice Nick emotionat.
- Hey! Da, azi e.. sigur. Ce ti-a spus mai exact? Spune ea in timp ce intra in magazin si analiza rafturile pline cu bunatati.
- Pai ca azi e singura zi din an in care sunteti liberi si puteti sa faceti tot ce vreti. M-a intrebat daca esti pe la mine ca a uitat sa vorbeasca cu tine aseara.
- Are dreptate legat de azi.
- Pe unde esti?
- Prin centru, de ce? In timp ce ii face semn vanzatorului cu degetul ce vrea si acesta ii ambaleaza cu zambetul pe buze.
- Ma gandeam ca.. Nu vrei sa ne vedem? Nu vreau sa fii singura fix azi.
- Mhm sigur, ii da banii vanzatorului si ii zambeste. Multumesc.
- Pentru ce?
- Am cumparat ceva, in timp ce iese din magazin. Deci da, daca vrei ne vedem.
- Dar nu e cam frig afara? Da chiar, cu ce ai ajuns in centru ca azi nu merg autobuzele pana mai pe seara.
- Am mers pe jos.
- De la tine? Pe jos pana in centru?
- Mhm, da? E ceva in neregula cu asta? Incearca ea sa vorbeasca in timp ce mesteca ruloul cu branza cumparat.
- Stii ca sunt cativa km buni. Daniel a plecat de acasa la parintii iubitei si mama e la munca, daca vrei, mai bine stam la mine si asa te si odihnesti.
- Nu stiu ce sa zic..., ezita ea.
- Nu, nu deranjezi. Nu, nu este o greseala. Nu, nu se va intampla nimic. Asa ca, te rog, ai grija de tine si vii aici?
- Bine, am sa vin. O sa imi ia cam.. o ora si ceva cred.
Au incheiat convorbirea si Eva se intoarce inapoi in cofetarie de unde cumpara cateva prajituri. Apoi incepe sa mearga spre casa lui Nick gandindu-se constant daca e ok sau nu. „Mai bine ma opresc undeva sa ma odihnesc, o sa deranjez, o sa fiu pedepsita" dar picioarele continuau sa mearga si isi aduce aminte de vorbele stapanilor ca nu are voie sa se intoarca acasa in acea zi.
Cu inima in dinti suna la interfon si Nick ii deschide entuziasmat. O ia in brate si o invita in apartament, iar aceasta ii ofera prajiturile. Era cald si incepea sa se dezmorteasca de frigul de afara. Fulgii de zapada din par i se topisera si Nick o mustreaza ca a batut atata drum prin frig. O invita in bucatarie sa manance, dar dupa ce ii explica ca a mancat deja in timp ce vorbeau, cedeaza si o invita in camera. Camera lor era diferita de cea in care a dormit ultima oara, fiind alcatuita din doua paturi de o persoana asezate unul langa celalalt si in fata lor o masa cu un televizor. Langa usa se afla biroul cu un calculator si pe peretele liber era un dulap inalt pana in tavan. Cei doi au inceput sa vorbeasca si Nick ii povestea ce s-a mai auzit pe grupul excursiei, in timp ce Eva il asculta fericita de extazul lui si invelita toata cu patura. Dupa ce ii povesteste si ea cum a fost petrecerea si momentul cu acel „libidinos" cum il descrie Nick, decid sa se uite la un film. Dar in timpul filmului, la putin timp dupa ce Nick o luase in brate si Eva se asezase cu capul pe pieptul lui, adoarme, iar el o saruta pe frunte.
Filmul se terminase de aproape o ora, dar el nu isi schimbase pozitia si doar o analiza si isi intiparea in minte acest moment cu ea. Cuprins de un sentiment puternic de dorinta, se muta mai jos si incepe sa o sarute pe Eva care inca dormea. Aceasta incepe sa se trezeasca si instinctiv ii raspunde la sarut lasandu-se purtata de val. Sarutul devenea din ce in ce mai pasional si Nick coboara la gatul ei pe care il saruta usor de cateva ori apoi revine la buzele ei uscate si ea il cuprinde cu mainile in jurul gatului. Fiind jumatate deasupra ei, mana lui se strecoara sub puloverul ei si ii cuprinde sanul prin sutien apasand mai tare sarutul. Dar Eva tresare si mainile i se muta pe spatele lui Nick incercand sa ii atraga atentia si isi apleaca capul, iar el intelege sa o sarute iarasi pe gat. Printre gemetele lui usoare, Eva incepe sa il roage sa se opreasca:
CITEȘTI
Zambete ucigase 18+
Художественная прозаIn speranta unei vieti mai bune, Eva isi ia inima in dinti si participa la primul eveniment ce i-ar putea oferi asta. Educata si formata in acest stil de viata, doar speranta e singurul lucru pe care il are in posesie si singurul lucru care nu ii po...