- Ok, unde e Eva? intreaba doamna Lorena dupa ce se intoarce de la cumparaturi si il vede pe Seth care incerca sa gateasca cina pentru a doua zi la rand.
- Ahm, cred ca in camera, raspunde Seth confuz de intrebarea stapanei.
Dar cand sa le deschida usa camerei, pe usa intra socrii ei cu micuta ei printesa. Isi ia in brate fetita si isi invita musafirii pe canapea. Constantin se alatura si el imediat si cuprins de fericirea copilului sau, il lasa pe Seth sa decida singur ce are de facut. Stangaci in miscari, reuseste sa isi serveasca stapanii pana la plecarea musafirilor si sa finalizeze curatenia cat doamna Lorena o culca pe domnisoara Angela. Spre bucuria lui, copila era destul de obosita si nu a insistat sa stea cu el. Ajuns in camera isi verifica telefonul si observa cateva mesaje de la Nick printre cele cinsprezece de la iubita sa.
- „In primul rand scuze pentru seara aia, am baut prea mult." 22.13
- „In al doilea rand, Eva e bine? Stiu ca nu o sa imi raspunda, dar nici la scoala nu a venit" 22.15
- „Mna, nu te ingrijora *rolls eyes*. E bine, dar nu stiu daca mai vine la scoala. O sa ii zic sa iti raspunda" 00.10
- „Ok, mersi. Ne vedem maine la scoala" 00.11
Ii raspunde si iubitei sale si se aseaza in pat si incepe sa planga.
- Ok, deci unde e Eva? Intra Lorena in camera lui Constantin care se schimba in hainele de noapte.
- In camera, de ce? Spune el legandu-si cordonul de la halat.
- Cum adica de ce? Ma duc jos sa vad cum e. Trebuie sa vorbim neaparat dupa, si il priveste mai taioasa decat niciodata.
- Nu e jos, ofteaza el.
Iese din camera si ea il urmeaza imediat, in a doua camera din partea stanga, pe care o descuie si ii face loc sa intre. Il loveste in umar cand trece pe langa el si aprinde lumina in camera. Sclava, era asezata in genunchi in mijlocul camerei, legata de sani cu mainile la spate si plina de vanatai mari si taieturi, cu capul in jos si tot parul pe fata. Se uita urat la Constantin apoi se apropie de ea, si ii da parul deoparte, moment in care sclava isi strange ochii mai tare si tresare, si observa calusul si sangele ce ii curgea atat din nas, cat si din colturile gurii. Sangele de pe corp ii era amestecat cu urme de sperma uscate si vanataiele erau vinetiu aprins, abia zarindu-se cate o zona neatinsa de ele.
- In secunda asta o dezlegi si o duci in camera ei, zice Lorena dupa o scurta analiza si privindu-si fix sotul. Cum ai putut sa o lasi aici 2 zile? Completeaza in timp ce el dezlega sclava.
- Face parte din pedeapsa. Ma mir ca a coborat din pat, strangand funia si punand-o in sertar.
Observa ca usa care ducea spre wc-ul din camera respectiva era deschisa si patul avea lenjeria stransa asa cum se taraise ea sa coboare. Constantin ii intinde o mana sa se ridice si sclava, miscandu-si mana cu greu, de parca atarnau 10 kilograme de ea, isi aseaza mana in a stapanului dar nu reuseste sa il stranga si sa se ridice. Cu sprijinul ambelor maini, reuseste sa se ridice, dar nu isi mentine echilibrul si stapanul o ridica in bratele lui. Lorena il urmeaza mergand in dreapta lui si, ajunsa in sufragerie, ii deschide usa camerei sclavilor.
Seth se trezeste brusc si il vede pe Constantin cum o aseza pe Eva in pat, iar pe doamna Lorena cum ii spune, de fapt, ii ordona, sa iasa din camera. Apoi se uite si la el, cu o privire taioasa:
- Sper ca iti place ce ai facut. Iesi si tu! Si ii face semn cu mana spre usa.
Eva o privea speriata pe stapana ei care acum ii vorbea calm. Ii indeparteaza parul de pe fata si ii analiza ranile de pe corp in timp ce o intreba cum se simte, dar sclava nu ii raspundea, doar ii urmarea reactiile stapanei. Doamna Lorena se ridica dupa un oftat scurt, o saruta pe frunte si dupa un scurt „Va fi bine!" stinge lumina si iese din camera. Fara prea multe discutii, Seth se intoarce la ordinele lor inapoi in camera si se aseaza pe marginea patului lui. Nu aprinsese lumina si, obisnuindu-se cu obscuritatea camerei, vede cum Eva se intoarce spre perete si geme de durere la fiecare miscare.
CITEȘTI
Zambete ucigase 18+
Художественная прозаIn speranta unei vieti mai bune, Eva isi ia inima in dinti si participa la primul eveniment ce i-ar putea oferi asta. Educata si formata in acest stil de viata, doar speranta e singurul lucru pe care il are in posesie si singurul lucru care nu ii po...