Seth

946 18 0
                                    

Seth iesise din baie, imbracat intr-un pantalon de trening si un tricou alb pe el. Apa i se scurgea pe fata din parul lui lungut, la fel de inchis la culoare ca si ochii lui. Avea un aspect dur, lipsit de expresivitate, dar totusi, i se putea citi inocenta si bunatatea in ochii sai, la fel ca si chinurile indurate. O vede imediat pe Eva ce statea intinsa si nemiscata in fata usii, pe podea.

- Eva? Si se apropie de ea, observand ca nu raspunde, ii ridica capul pe picioarele lui si o scutura de cateva ori. Eva, trezeste-te!

Coapsele ii erau complet dezgolite, iar el nu putea sa isi desprinda privirea de la corpul ei. Vazusese atate fete frumoase, dar era ceva la ea ce nu ii dadea pace. El locuise intr-o casa de formare a sclavilor, iar fetele de acolo se detasau repede de sentimentul de rusine, iar multe intrau singure in aceasta lume. Ea, in conceptia lui, intelesese adevarata viata pe care o aveau si cum trebuiau sa se comporte in aceasta pentru a-si usura munca. Se asemana cu el care, vazuse dincolo de sexualitatea implicata si de zambetele amiabile din intalnirile oficiale. Si acum aceasta fata ii statea in brate, pe jumatate dezbracata, iar cu aceste ganduri in minte nu realizase ca o mangaia pe coapse. Se opreste din ordinea gandurile sale si o ridica in brate pe Eva, care inca nu se trezise. Ii analiza obrajii umezi care contraziceau sentimentul de liniste de pe chipul ei, iar buzele crapate pareau ca schiteaza un zambet.

- Stiu ca ai avut o zi grea, e timpul sa te odihnesti si o saruta pe frunte.

O aseaza cu grija in patul din partea dreapta, pe care il pregatise pentru el in lipsa ei, o inveleste si ii aranjeaza pernele. Toata aceasta miscare reuseste sa o trezeasca usor, incercand sa-si dea seama unde se afla. Deschide ochii cu greutate si vede o lumina puternica ceea ce o face sa ii inchida la loc si sa mai incerce o data. Dupa a treia incercare reuseste sa ii mentina deschisi si se ridica usor din pat. Seth o sprijina si o ajuta sa se aseze cat mai comod in pat, astfel incat sa ramana sprijinita de perete.

- Hai, usor, usor sa nu ametesti, o incuraja el

- Hmm, sunt in camera, nu? analizeaza ea repede incaperea in care era

- Da, cred ca ai lesinat cand ai intrat in camera. Cum te simti?

In fata ochilor revede foarte repede toate secventele din aceea zi, iar lacrimile nu incetinesc sa apara. Seth ii pune mana pe fata si nu mai spune nimic, doar o priveste pe Eva cum se straduieste sa se stapaneasca si cum se musca iarasi de buza, de data asta atat de tare incat incepe sa sangereze. Momentul acesta este intrerupt de o bataie in usa. Seth deschide usa si isi lasa capul in jos in fata stapanului lor:

- Buna seara, stapane!

- Buna, Seth! Am venit sa va chem la cina. Nu stiu daca ati mancat ceva azi.

- Multumim, stapane! Iar el arunca o privire in camera unde o vede pe Eva stand in pat si ochii i se intristeaza aproape instantaneu.

- Va astept in 10 min! Si pleaca fara sa mai astepte vreun raspuns.

Seth inchide usa si se uita spre Eva. Ea se coboara la marginea patului si se uita la picioarele ei care pareau sa nu o sustina in decizia ei de a merge. Il priveste pe Seth si ofteaza prelung.

- Mai bine te-ai schimba, ii spune el. Nu stiu de tine, dar mie imi e o foame de lup. Nu am nimic toata ziua. Tu ai mancat ceva?

- Nu, spune in timp ce se ridica si merge incet spre dulap. Nu am mancat de 3 zile.

- Cum? De ce?

Dar ea nu i-a mai raspuns. Deschisese usa dulapului si alesese prima rochie neagra care ii atrage privirea, dar fara sa o analizeze, apoi alege o pereche de chiloti din sertarul gasit inaintea actului sexual si merge spre toaleta. Seth ii urmarise miscarile in liniste si dupa ce a intrat in baie si-a ales si el camasa pe care pusese ochii in cautarile sale anterioare si o pereche de blugi albastru deschis. Ea se schimba repede, de data asta sarind peste ritualul ei de a-si analiza ranile in oglinda si intra inapoi in camera cand Seth isi incheia camasa. Ea isi fereste privirea si ii spune scurt, cu o voce stinsa si indiferenta:

Zambete ucigase 18+Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum