Eva statea intinsa pe canapea si se uita la televizor cu pisica cuibarita in bratele ei si catelul la picioarele sale. Seara de duminica era una linistita, casa fiind inca lipsita de stapani si apelurile lor fiind din ce in ce mai rare. Miru si Seth erau in camera lor si, pentru a ignora sunetele, Eva lasa volumul televizorului mai tare si nici nu realizeaza cand adoarme.
Constantin intra in casa incet, surprins de lumina aprinsa in sufragerie si frigul de la parter. Se descalta incet si se apropie de canapea cand o vede pe Eva cu picioarele stranse la piept si cu animalutele incercand sa o incalzeasca. O mangaie pe obraz si o saruta pe frunte usor in timp ce sunetele din dormitorul celor doi se accentueaza. Ea isi deschide ochii speriata si il prinde pe stapanul ei de mana. Constantin o priveste bland si ea se ridica imediat cum aude sunetele din dormitor si isi saruta stapanul si strangandu-l tare in brate.
- Ma bucur ca v-ati intors acasa, stapane! Spune Eva mai tare incat sa fie auzita din camera celor doi indragostiti.
- Nu stau mult, Eva..., strangand-o mai tare in brate. Cum esti?
- Sunt bine, stapane, multumesc de intrebare!
Un gemat puternic le rasuna in timpane, iar stapanul ii desprinde bratele Evei din jurul sau si intra in dormitorul de la parter. Seth s-a dat imediat de deasupra Mirunei si s-a acoperit cu un colt al pilotei, in timp ce ea s-a invelit toata.
- Sus. ACUM, ordona scurt Constantin si paraseste camera.
Eva ramasese in picioare si il privea fix pe stapanul ei care mergea incet spre scari. Acesta se intoarce si ii spune calm:
- Am crezut ca te bucuri sa ma vezi, dar m-am inselat.
Apoi urca scarile. Din dormitor se auzea vocea Mirunei care ii cerea explicatii lui Seth, dar el o ignora si, doar cu o pereche de pantaloni de pijama, iese grabit din dormitor, o priveste scurt pe Eva si urca scarile in graba. Eva intra in dormitor si o vede pe Miru incercand sa se imbrace:
- Ce naiba se intampla? Spune ea nervoasa. Cine e acel barbat si de ce Seth nu a zis nimic???
- Miru.., ofteaza Eva, il las pe Seth sa iti explice. Ar fi bine sa pleci acum, pentru binele lui.
- Care bine al lui? Dar la mine nu te gandesti? Nu plec pana nu primesc niste explicatii, dar vorbele ii sunt oprite de o serie de tipete puternice, venite de la etaj.
Eva paraseste camera repede si urca la etaj, intrand direct in al doilea dormitor. Constantin o vede si se opreste, iar Seth era legat cu mainile de tavan si cu lacrimi curgandu-i pe obraji. Ea se apropie de stapan:
- Va rog sa il dezlegati, stapane, cu privirea in pamant. Se aude pana la parter si musafirul este nelinistit.
- Tine! Ii ordona stapanul oferindu-i biciul pe care aceasta il tine in ambele maini. Ultima lovitura o aplici chiar tu.
- Nu, raspunde scurt si privindu-si stapanul in ochii sai.
Constantin ramane uimit de raspunsul ei si o priveste fix ordonandu-i scurt: „ACUM", dar Eva arunca biciul intr-un colt al camerei si se apropie de Seth.
- Voi credeti ca faceti ce vreti doar pentru ca suntem plecati? Urla stapanul la ei, in timp ce o prinde pe Eva de par.
- Nu, raspunde iarasi Eva, calma.
- Ba vad ca asta faceti, continua el pe un ton ridicat si o loveste pe Eva peste fata.
Ea ii desprinde mana din parul ei desfacut si se intoarce spre stapan spunand:
CITEȘTI
Zambete ucigase 18+
General FictionIn speranta unei vieti mai bune, Eva isi ia inima in dinti si participa la primul eveniment ce i-ar putea oferi asta. Educata si formata in acest stil de viata, doar speranta e singurul lucru pe care il are in posesie si singurul lucru care nu ii po...