Anxietate

273 8 1
                                    

            Eva se trezeste in spital si priveste confuza in jurul ei in timp ce o asistenta ii schimba pansamentele. Doctorul intra la scurt timp in salon si observand ca e treaza incepe sa ii vorbeasca:

- Ce bine ca te-ai trezit, ii zambeste el si ea il recunoaste imediat, era doctorul care o tratase si ultima oara. Ah bun, se pare ca ma recunosti dupa privire, iar ea aproba usor din cap. Ma ocup eu de aici, ii spune asistentei si dupa ce se spala pe maini si isi pune o pereche de manusi, ii continua pansamentul. Ai venit intr-o stare destul de grava, si o ajuta sa se intoarca pentru a-i bandaja spatele, ma bucur mult ca te-ai trezit. Ti-am facut o radiografie si am vazut ca ai 2 coaste rupte si mai multe fisurate, noroc ca nu au strapuns plamanul, dar se vor suda in cam 2-4 saptamani. Stii de ultima oara, la vreme mai rece sau efort mare te vor durea, dar iei un analgezic si iti trec. Plagile s-au inchis majoritatea, ai dormit cam 2 zile si din ce am inteles. Unele prezentau semne de infectie cand ai venit, cat ai stat cu ele?

- 2 zile, spune ea ragusita incercand sa isi regaseasca vocea.

- 2 zile inainte sa vii deci, acum inteleg. Lovitura de la ochi va dura si ea vreo 2 saptamani sa treaca complet, dar in cateva zile nu va mai fi umflata si o vei putea acoperi cu machiaj sau ceva. In rest, ai avut si o mica hemoragie interna, s-a oprit deja, am vazut ca iei anticonceptionale asa ca ti le-am lasat in tratament sa evitam alte neplaceri si in cam 2-3 zile, depinde cat de repede te dai jos din pat, vei merge acasa.

- Multumesc, ii raspunde Eva, intorcandu-se cu ajutorul lui.

Ar mai fi vrut sa vorbeasca cu acea sclava, sa o intrebe de ce nu incearca sa evadeze ca multe altele pe care le-a tratat sau de ce nu reactioneaza la gandul ca se va intoarce in acea casa, dar privirea ei in pamant si ochii care i se umplusera de lacrimi tacute l-au facut sa se abtina.

Desi urmatoare zi, Eva a iesit in curtea spitalului pentru o plimbare, rugand o asistenta sa o insoteasca, externarea ei a venit dupa 5 zile. In timpul acesta nimeni nu a vizitat-o si a auzit cateva remarci rautacioase in randul personalului medical legat de asta. Cat dormise in primele zile, trecusera doamna Lorena sa ii lase cateva haine si portofelul cu actele de identitate, dar din ce a inteles, nu intrase in salon sa o vada. Se schimbase in hainele lasate de stapana ei, cu miscari atente, durerile fiind inca prezente. „De ce m-ar fi vizitat? Doar nu sunt cineva important.. Daca muream le era mai bine..". Se duce la cabinetul doctorului unde acesta ii prescrie reteta si dupa cateva vorbe ii ureaza sa aiba grija de ea si ii lasa numarul lui de telefon, spunandu-i sa apeleze la el ori de cate ori are nevoie. Ii multumeste si ii paraseste cabinetul, iar trecand prin fata salonului de veghe al asistentelor, le multumeste si lor inainte sa paraseasca sectia. In fata spitalului erau parcate niste taxiuri, dar verificand portofelul observa ca nu avea cardul in el, dar spre norocul ei, abonamentul de autobuz era inca valabil.

Drumul cu autobuzul i s-a parut mai lung decat niciodata. A trebuit sa schimbe 2 mijloace de transport, iar dupa 2 ore si jumatate era in statia din cartierul in care locuia. Zapada asternuta ii ingreuna pasii, iar inima o simtea batand nebuneste in gat, sufocand-o. Se opreste in fata curtii, inchide ochii si respira profund de cateva ori. Era al treilea atac de panica in drumul spre casa, iar mainile ii erau prea inghetate incat sa caute pastilele de la medic. In tot acest timp, Fabio o latra energic si bucuros, asteptand ca aceasta sa deschida poarta mare, iar cand a intrat in curte, a sarit direct pe ea cu atata putere incat a facut-o sa cada in zapada si a inceput sa o linga pe fata.

- Ti-a fost dor de mine, Fabio? Hai, lasa-ma sa ma ridic si mergem in casa, zice ea mangaindu-l constant.

Oftand si facandu-si curaj, deschide usa de la intrare. In sufragerie erau Angela cu doamna Lorena care o ajuta la teme, din bucatarie se simtea mirosul de ars si pe Seth care injura si Constantin care tipa la el. Eva inchide usa incet in urma ei, dar latratul lui Fabio o da de gol.

Zambete ucigase 18+Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum