Bölüm 3

593 45 116
                                    

kuzenim sürtük ve bu benim canımı çok acıtıyordu onu kardeşi gibi görüyordu  abimle gülüşüyorlardı beni neden sevmiyo beni

"kanka bu kuzenin değil mi senin sürtük olan "

"evet o"

bakmadan gittim ki beni gördü.

gizem"

"ne var ne istiyorsun"

" ben sadece bize katıl diycektim"

beni kıskandırmaya çalışır ve benim ve abimle aramızı bozar şimdi ki gibi.

"yok benim işim var siz gezin

 arkama bakmadan gittim bi sandalye ye oturp ağladım kızlarda hemen gelip sarıldılar bana "

"kızlar ben artık yoruldum çünkü üstüme üstüme geliyorlar ben gidicem artık"

yanımıza gizem geldi.

"bence git çünkü evlatlıksın sen kimse seni sevmiyo istemiyo bile ben bile istemiyorum seni amçam alıp evlat edindi seni keşke almasaydı yetim kalsaydın"

kızım sen ne diyorsun sacını cektim ve bir tane tokat yapıştırdım.

bir daha tekrar etsene hadi.

"ben doğruları söylüyorum git dna testi yap ve öğren kimse seni istemiyo anla bunu sen yetimsin "

hemen arkama bakmadan koşarak eve gittim ve annemin odasına gidip bir kaç sac teli bulmam lazımdı he buldum tarakta biraz alıp bi boşete koyup cıktım evden.

 hemen hastaneye gitmem lazım emre abi bana yardım eder

hemen hızlanıp gittim hastaneye nefes nefeseydim.

hemen danışmaya gelip sordum bana odasında dedi hemen kapıyı calıp girdim.

"emre abi bu saç teli bak buna cabuk lütfen yardım et "

"noldu kızım nefese nefese kalmışsın "

"abi anlatıcam söz bi önce bunlara öğrenmem lazım beni evlatlık almışlar tam olarak bilmiyorum o kız  doğru mu söylüyo bilmiyorum hemen yap bunu"

"tamam yapıyorum üc saat bekliyceksin senin için üç saate yaparım"

"tamam abi beklerim ben sende hızlı ol lütfen"

tamam 

"hemen gitti bende odasında bekledim kafamı duvura yasladım  ve düşündüm bundan sonra nolucak ya aiilem onlar değilse ben naparım"

hemen emre abi geldiğinde üzgündü noldu abi bişey söylesene"

"gizem malesef ki onlar aiilen değilmiş "

ver bakıcam "

"kağıdı alıp okuduğumda 99 uyuşmamaktadır yazıyordu"

hemen dayanamayıp atım kendimi yere sakinleşemiyordum 

sinir krizine girmiştim evet ben sinirlenince kendime zarar veriyordum

emre abinin koluma serum bağladığını görmüştüm ama cıkarmıştım sakinleşemiyordum bir türlü



KARDEŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin