Bölüm 9

308 34 56
                                    

"evet amça sen benim gibi güçlüsün hemde çok ve artık dikkat etmen lazım kendine senin bir aiilen var amça seni çok seviyorlar"

"evet kızım haklısın bir daha böyle yapmam "

"ahmet amça karışmak gibi olmasın ama ben seni ilk gördüğümde çok güçlü gördüm noldu sana birden "

ahmet bey kızın gözlerine bakmıştı söyle söyledi kendine sen ne güzel bir kızsın ve benim kızımsın sen ama o adamı kendi ellerimle öldürücem bana evlat acısı cektirdi 

"hemen kıza geri bakıp gülümsiyerek bilmiyorum ki neden bu halde olduğumu"

" baba iyisin demi "

"iyimde ben bu hastaneden cıkarırsan beni daha da iyi olurum "

"hayır ahmet amça sen bu akşam burda kal sağlığın için ben sana bakarım hiç yalnız kalmazsın"

"bide ben kalırım babamın yanında demi baba"

yok oğlum eğer ben burda kalamam hemen çıkalım  evde dinlenirim ben ve bu hastane kokusunu hiç sevmem

"ahmet amça aynı benim gibisin çok kötü kokuyo hastane kokuları özelliklede yemekleri"

"anla  o zaman anla beni kızım götür beni "

"tamam  o zaman ahmet amça semra teyze çıkaralım mı hastaneden çünkü daha da daralır hastaneden eve gidince ben bakarım ahmet amçaya "

madem öyle çıkalım hastaneden bak ama yatıp dinleniçeksin ayağa kalkmak yok

"tamam kalkmam "

hadi çıkalım burdan yoksa bayılıcam 

ahmet amça pari doktor bi baksaydı sana 

"yok kızım ben iyim burda daha darılırım evde yatmak varken burda yatamam ben "

hemen hastaneden çıkmıştık ve arabaya binmiştik bende biyanda düşünüyordum acaba mutlu olabileçekmiyim ahmet amçalar bana evini açtılar ama onlara fazla yük olamam artık tek yaşamalıyım aiilesiz kaldım ama bu insanlar çok iydi bana hep iyi davrandılar

hemen eve gelinçe ahmet amça nın yanına gitmiştim 

"ver elini ahmet amça hastaneden geldin yardım edeyim sana"

"kızım bak benim sizde beni iyce yaşlı yaptınız beni ben kendim yürürüm"

yok ahmet amça sen yaşlı değilsin ki sadece yardım edeyim sana hadi girelim içeriye girelim"

"tamam kızım "

arkamıza baktığımızda bi adam vardı ve bağırınca şok olmuştum silahı ahmet amçaya tam isabet etmişti ki ben hemen koşmuştum ve yere düştüm kendimi karanlığa buraktım kendimi.


bölüm sonu


KARDEŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin