"ameliyata 4 kez kalbi durdu ama güclüydü ilk defa böyle böyle oldu ama 24 saat kretik belki uyanmayabilir belki de felc olabilir"
"nasıl olur lan iyileştireceksin onu yoksa aiilen vardır onları düşün hele bi bu kıza bişey olsun seni gebertirim"
"abi bu kız ya ölürse çok küçük bir kız abi kardeşim ölmeseydi aynı bu kız gibi olurdu ama bu yaşta ölücek allah benim belamı versin bu kıza bişey olursa yaşayamam ben"
"aslanım sakin ol bak 4 kez kalbi durmuş kızın hayatı burakmamış güçlüymüş kendini suclama aslanım hadi topla kendini"
"abim öyle diyince biraz sakinleşmiştim ama içimde kötü bi his vardı ve geçmiyordu o his "
hemşireler falan içeriye girince hemen ayağa kalktım bir hemşireyi tutup
"noldu dedim "
"hastanın kalbi durdu lütfen burakın "
"artık ağlıyordum sırf ölmesin diye sakinleşemiyordum o kız benim yüzümden böyle oldu belki kızın aiilesi aklıma gelince hemen hastaneden cıkıp"
telefona baktım actığımda bür sürü mesajı vardı yanlışlıka ortaya bastım mesajda okunanları görünce şok olmuştum.
"kankilerim kardeşlerim sizi çok seviyorum gercekleri öğrendim. onlar benim aiilem değilmiş bu. zamana kadar üzüldüm niye beni sevmiyorlar diye ama ben onların kızı değilmişim onların. yüzünü bile görmek istemiyorum kendinize iyi bakın sizi seviyorum".
yazıyordu demek ki aiilesi bile yokmuş sadece arkadaşları varmış hemen hastaneye gitmeliyim telefonu alıp geri gittim
ben gidice doktorlar cıkıyordu
"cabuk söyle yaşıyo demi aiileni düşün kimse seni kurtaramaz olan sana olur"
"hastamız iyi normal odaya alıcaz"
"peki ne zaman görebiliriz "
"normal odaya alıcınca görürsünüz efendim"
sevincten herkese sarılmıştım beni deli biliyorlar çok mutluydum o yaşıyo ama bunu bi abimle konuşmam lazım araştırır.
"abi benim size bişey demem lazım "
"söyle aslanım dinliyorum"
mesajı abime gösterdim ve okuyordu
"bu kızın telefonu mu "
"evet abi belki aiilesine haber vericektim am yanlışlıkla ortaya bastım "
abim hemen sağ kolunu aradı mehmet abi ona hepimiz çok güvenirdik
"konuşmasını bitirince "
"tamam aslanım araştırıyo kızı sende artık üzülme mutlu ol bak kız yaşıyo"
"evet abi yaşıyo artık o çok güçlü"
hemen normal odaya alınca bizde gitmiştik
"abimler kızı görünce aynı anneme benziyordu onlarda sadece yüzüne bakıyorlardı çok güzel bi güzeliği vardı keşke benim kardeşim de yanımda olsaydı "
"kız hemen kıpırtadınca hemen su istedi ben de en yakındaydım kızın "
"su "
"siz kimsiniz nerdeyim ben noldu bana "
meraba benim adım ahmet bu çocukların babasıyım yanımda ki de eşim sana oğlum yanlışlıkla carpmış.
"gizem in anlatımından"
gözlerimi actığımda tanımadığım kişiler vardı boğazım cok acıyordu hemen su istedim bana yakın olan büyük birisi verdi bana
kim olduklarını sorduğumda cevapını almıştım ama eşi bana çok benziyordu aynı kopyam gibiydi ben bu aiileyi gördüğümde tutamamıştım gözyaşlarımı herkesin bi annesi varken benim ki yoktu en büyüklerden olan çocuk yanıma gelip gözyaşlarımı sildi
"neden ağlıyorsun bir yerin mi arıyo doktor cagırayım mı "
"yok iyim "
"peki neden ağladın "
"boşver benim burdan çıkmam lazım burası çok pahalı bir hastane ve benim param yok niye beni burakıp gitmedin keşke ölseydim kurtulsaydım bu hayatan"
hemen o kadın geldi adını bilmiyordum
"kızım ne yaşadığını bilmiyorum ama sen güçlüsün ağlama o gözlerinden yaşlar gelmesin sadece gülsün"
çok iyi bir kadına benziyordu keşke benim annem olsaydı ama burdan gitmem lazımdı o parayı ödeyemzdim hemen iş bulmam lazımdı .
ama burakmazlar beni bir şey bulmalıyım kaçmak için
"beni yalnız burakır mısınız yalnız kalmak istiyorum"
"tabi kızım bi dışardayız sen biraz dinlen "
hemen cıktılar bende kalkıp dolaba baktım kıyafetlerim burdaydı onları üstüme giyip giydim kapıdan baktığımda ordaydılar burdan cıkamam cama baktığımda yüksek değildi burdan atlayabilirdim .
hemen cama cıkıp atladım hemen burdan kaçmam lazımdı hemen koştum hastaneden çıktım bi ucuz otel buldum orda kalıcaktım cunkü gidecek bir yerim yoktu.
BARIŞ DEMİRHAN ANLATIMINDAN
kız ağlamıştı acaba neden ağladı bize yalnız kalmak istiyoruz diyince cıktık herkes oturmuştu bende yavaşca kapıyı acıp naptığına bakıyordum ama orda yoktu
"abi kız yok "
" nasıl yok burdaydı ya"
"abi cam acık kacmış nereye gider kız"
"bi bak tuvalete falan "
baktığımda yoktu onun için endişelenmiştim
"abi napıcaz nasıl bulucaz kızı mesajı okudun artık bi aiilesi de yokmuş 16 yaşındaki kız nereye gider reşit bile değil "
"kameralara bakalım bişey buluruz"
"alp haklı kameralara bakalım bişey buluruz anne baba siz burda kalın biz de aşağıda kameralara bakalım"
"hayır oğlum bende geliyorum ve o kız icin "
"tamam hadi gidelim "
hemen aşağı inmiştik bir odaların numarası vardı güvenlikci bakıyordu
"hemen silahı gösterip "
"cabuk 203 numaralı odaya bak çabuk yoksa ölürsün"
"tamam hemen acıyorum"
"buyrun actım "
"actığımızda kıyafetlerini alıp giymişti ve cama bakarak atlamış ve koşarah hastaneden koşarak cıkmış"
" hemen her yeri arayalım mehmete telefon ac o kız bulunacak"
bölüm sonu yorumlarınızı ve oylarınızı unutmayın arkadaşlar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARDEŞİM
ChickLitMERABA BENİM ADIM GİZEM KAYA 16 YAŞIMDAYIM ANNEM BABAM VE ABİLERİM BENİ SEVMEZ TEK SEVEN KİŞİ DEDEMDİR NE YAPSAM BİR TÜRLÜ YARARLANAMADIM ONLARA SÜREKLİ BAĞIRIRLAR VE DÖVERLER