bölüm 7

336 36 2
                                    

Hemen büyük bir eve gelince şaşirmıştım

Ağzım açık kalmıştı

Barış denen çocuk

"Ağzını kapat sinek kaçmasın"

"Hadi çocuklar girelim içeriye hava çok soğuk"

İçeriye girmiştik çok güzel bir yerdi ve iyi insanlardı ama ben kendimi onlara çok yakın görüyorum neden acaba

"Gizem kızım"

Efendim

"Yarın işe başliycaksın tamam bir yandan da okula gidiceksin ister yeni okul ister eski okulun ama seni rahat bırakmazlar eski okulunda seni bizim okula kaydedelim mi"

"Siz nasıl isterseniz efendim"

"Bana amca de ne söylüyorsan de kendimi yaşlı hissediyorum ben yaşlımıyım"

"Hayır efendim yaşlı değilsiniz"

"Ama hala efendim diyorsun bak bana amca de ne diyorsan de işte "

"Tamam ahmet amca"

Evet ya bak bana da semra teyze ne diyorsan de tamam mı kızım ben seni çok sevdim

"Sen biraz dinlen tamam mı"

"Alp gizeme odasını göster"

"Tamam anne gel bakalım ufaklık bize de abi de tamam mı"

"Tamam alp abi"

Hemen beni kucağına alıp merdivenlerden yukariya çıktık

"Abi ben yüreyemiyormuyum neden kucağında taşıyorsun beni fıtık olucaksın"

"Fıtık mı bu kaslarla mı hiç te birşey olmaz sen çok zayıfsın sen"

"Hiç te bile ben 45 kiloyum "

"Yuh be senin açıl kilo alman lazım"

"Ben memnunum abi "

"Hemen odaya gelince beni yatağa buraktı"

"Uyu ufaklık tamam mı"

Tamam"

"Hemen gözümü kapatım uyudum çünķü ihtiyaçım vardi"

   Ahmet demirhan anlatımından

Bu kız çok güçlüydü inanmıştım keşke benim de kızım aynı bunun gibi olsaydı keşke.

"Ahmet ne düsünüyorsun"

"Hiç hatun"

"Ne düşündüğünü biliyorum o kızı düşünüyorsün o kızı ben çok sevdim hatırlasana sen kızımızın ismini gizem koyacaktın bu kızın adı da gizem"

"Bu kızı iyi ki eve getirdin"

Oğullarım gelince kestik konuyu çünkü en çok onlar üzülmüşlerdi

Baba ya bu kız çok zayıf 45 kiloymuş biraz kilo aldıralım bu kıza"

"Tamam oğlum da sen niye bu kadar bu kızı düşündünüz kendinizden başka kimseyi düşünemezsiniz"

"Baba bende bilmiyorum ama ben bu kızı kendime çok yakın hisediyorum"

"Efendim size bir mektup var ve önemli yazıyo"

Hemen mektubu aldım neden bu  kadar önemli olduğu hemen açtım okumaya başladım

Meraba ahmet demirhan

"Sana kötülük yaptım çok pişmanım nasıl böyle bir vişdansizlik yaptım bilmiyorum
Kızın yaşıyo o ölmedi yaşıyo ve adini gizem koymuştunuz ya ben adini hiç değiştirmedim sadece ben çok sevdim sen onu benden aldın diye intikam aldım senden çok kötü bir hastalığa yakaladım ölücem galiba kızını bul bi adama onu evlatlık almış o adam ölünce de karısı ve oğlu kızına çok kötü davranıyo oğlu mert gizemi çok döverdi kemerle seni takip ettim yardim etiğin o kız senin kızın"

"Hemen ayağa kalktim böyle bişey olamaz benim yılardır kızım için ağlarken üzülürken"

"Artık dayanamayıp yere yağıldım"

KARDEŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin