bölüm şarkısı;taylor swift blank space
mutltimedyadaki; cansu
Arkadaşlar yapabildiğim kadar uzun yapmaya çalışıyorum.Lütfen verdiğim emeğe karşılık vote atın.Bölümler hakkında eleştiri yapabilirsiniz.Bu arada Özgecan'a baş sağlığı ailesine sabır diliyorum.Umarım ki ona bunu yapanlar en ağır şekilde cezalandırılır.
…….
Islık çalarak Cansuların apartmanına girdim.Annesi ve babası ayrılma aşamasına gelmiş biri olarak fazla neşeliydim.Ama şu dünkü meteoru Cansuya ve Sümeyyeye anlatmalıydım.Cansuların kapısının önüne gelince bir kere kısa iki kere uzunca çaldım.Bu bizim gizli şifremizdi.Neden böyle bir şey yaptığımızı bilmiyorum.Hayır tabikide filmlerden özenmedik.Cansu kapıyı sadece başının gözükeceği şekilde açıp ‘’Asya sen misin’’ dedi kısık sesle.’’Benim’’ dedim bende ona uyup kısık sesle konuşarak.Kapıyı yarım açıp beni içeri aldı ve arkamdan biri bizi görmüş mü diye kontrol etti.Sadece o meteoru kimsenin öğrenmesini istemiyorduk ve Cansuların apartmanında güzel kızlar vardı.O çocuğu onlara kaptıracak değildim.İçeri geçip direk Cansunun odasına girdim.Sümeyye çoktan gelmiş yatakta uzanıyordu.’’Koca götünle her yeri kaplamışsın süm’’ dedim gülümseyerek.’’Aa bizim çirkinimiz de gelmiş’’ dedi yatakta oturur pozisyona gelirken.Ah ne güzel anlaşıyorduk (!) gidip yanağında öptüm ve ‘’Evet çirkininiz geldi ve size meteor haberleri getirdim’’ dedim yanına otururken.Cansu da sandalyesini alıp karşımıza geçti ve ‘’Bir an önce anlat şu çocuğu’’ dedi merakla.’’ Önce ağzının suyunu sil cansu’’dedim ona bakarak. Elini gerçekten ağzına götürdüğünde Sümeyye ve biz kahkaha atmaya başladık.Böğüre böğüre gülmüştük diye düzeltebilirim.Cansu bize kötü kötü baktı ve üzerimize doğru gelmeye başladı.Bizi yatağa yatırıp gıdıklamaya başladığında resmen anırdım.Bizi bırakıp o da kendini yatağa bizim yanımıza attı ve gülmeye başladı.Düşündüm de seviyorum bu kaşarları ya.Gözlerimi tavana diktim.’’Çok tatlı çocuktu’’ dedim çocuğu hatırlayarak.Gerçekten de çok tatlı çocuktu.Gözlerini tavandan ayırıp bana baktılar.’’Aşık mı oldun lan’’dediler aynı anda.Önce aynı anda söylemelerine şaşırdım. Daha sonrada aşık mıyım diye düşündüm.Aşık mı olmuştum.Yok ya ne aşkı bir kere görmeyle.Saçmalama Asya o çocuk sadece sana yardım etti o kadar.’’Hayır ya nerden çıkarıyorsunuz bunları’’ diye çıkıştığımda doğrulmaya çalışıyordum ki ikiside kollarımdan çekip tekrar yatırdılar beni.İkiside bana sıkıca sarılıp ‘’Hadi anlat’’ dediler.’’Annemlerin ayrılma kararını duyduğumda ordan hızlıca çıktım yolda koşarken düştüm ve bana yardım etti bu kadar’’ Cansu doğruldu ve yukardan bize bakarak ‘’Bu konuyu daha sonra konuşalım çünkü karnımın gurultusundan sizi duyamıyorum kızlar omlet isteyenler?’’ diye sorduğunda gözlerimin parladığına emindim.Güzel omlet yapıyordu velet.Bende omlet yapabiliyordum.Belkide sadece yumurta kırma işini diye düzelti iç ses.O da bir beceri ama diye yakındım iç sesime.Hep beraber aşağı indiğimizde evde tek olduğumuzu anladım.Ah ne de akıllıyım(!)’’ Ananlar nerde’’ diye sordum koltuğa yayılırken.Ne kadar kibar olduğumu söylemenize gerek yok.’’Teyzemlerde kalıyolar’’ diye bağırdı mutfaktan.Gözlerimi mutfaktan ayırıp kumandayı aramaya başladım.Kumandayla göz göze geldiğimde karşı koltuktaydı.Ne de güzel yayılmıştım.Hiç totomu kaldırıp da onu ordan alamazdım.Sümeyyeye baktığımda telefonla uğraşıyordu.’’Karşiim’’dedim ona bakarak. Başını telefondan kaldırmadan ‘’Kumandayı sana veremem’’ dedi.Dıştan mı düşünmüştüm ben.Yoksa sadece ondan bir şey isterken mi karşiim diyordum.Gözlerimi devirdim.Bunu sonra düşünebilirdim.Ondan hayır gelmiyeceğini anlayıp Cansuyu çağırmaya karar verdim.’’cansu kooşş’’ diye bağırdığım an Cansu yanımda bitti.Seviyorum bu kızı.’’Kumandayı verir misin?’’ dedim yavru köpek bakışları atarken.İşe yaramadığını bana söyledği küfürlerden anladım.Kumandayı bana fırlattığında hala söyleniyordu.Mutfaktan ‘’Koca totolu üşengeç’’ diye bağırdı.’’Yav he he’’ dedim televizyonu açarken.Başını kapıdan uzatıp ‘’Asya sanırım sen omlet istemiyorsun’’ dedi.’’Seni seviyorum güzel kız’’ dedim omlet sevdasına kapılıp.Güldü ve öpücük attı.Karşılık verdim ve televizyonu açtım.Gördüğüm şey ile sevinçten deliye dönmüştüm.