Multimedyadaki;Asya
Arkadaşlar okuma sayısını görünce gerçekten çok sevindim.Yüzümde güller açmaya başladı.Lütfen vote de atın ve ben daha fazla motive oliim.Çünkü okuma sayısını görünce çok sevindim ve bir bölüm daha yazdım.Bu bölüm biraz kısa oldu ama okul olduğu için fazla uzun yazamadım.Kusura bakmayın.Lütfen vote de atın ve beni daha mutlu edin :D Çünkü ben sizi mutlu etmeyi planlıyorum :D Her zaman dediğim gibi olumsuz eleştirilere açığım.
Number One da Rihanna vardı.Hey siz ne sandınız.Magazin felan mı?Hayır öyle şeyler izlemiyorum.Çaktırmadan ağzımı yamulmuş mu diye kontrol ettim.Kendi kendime güldüğümde Sümeyye bana tuhaf tuhaf bakıyordu.Dil çıkarttım.’’Asya araştırdım da senin için indirimli hastaneler buldum.Parayı dert etme kanka ben de öderim’’ dedi.’’Beleşse varım kanka’’ dedim gülerek.’’Omlet hazır’’ diye bağırdı Cansu mutfaktan.Yayıldığım koltuktan zor da olsa kalkıp mutfağa ilerledim.Üçümüzde masaya oturup omleti sömürdük.Gerçekten acıkmıştık.Kim demiş kızlar nazik yemek yer diye.Kim demiişse sizi gördükten sonra intihar felan eder zaten dedi iç ses.Sen bide aç kızları gör dedim onu kapak ederek.Masayı topladıktan sonra içeri geçtik.Hepimiz teker teker koltuklara yayıldık.İlk önce Sümeyye esnemeye başladı.Sonra ben ve Cansu.’’Bence bizim uykumuz gelmiş’’ dedim esnerken.’’Ah seni zeki’’ dedi Cansu gözleri uykusuzluktan kısılırken.’’Tamam Cansu ısrar etme senin yatağın benim’’ dedim merdivenlere doğru koştururken.’’Seni kaşarr’’ diye bağırdılar arkamdan.Çok rahat yatağı vardı ama.Paylaşmalıydı sonuçta.Arkadaştık biz.Onun malı benim malımdı.Benim malım yine benim malımdı.Ne sandınız benim malım onun malı mı?Komiksiniz.Kendimi yatağa attığımda kötü kadın kahkahası attım.Odaya girdiklerinde nefes nefese kalmışlardı.Yatakta yana kayıp ‘’Gelin sizi veletler’’ dedim.Vicdanım dile gelmişti sanırım.Sırayla yatağa attılar kendilerini.En son düşündüğüm şey o meteor ve yarın okul olmasıydı.