Justin Bieber'ın Doğum Günü Olduğu İçin

41 7 0
                                    

multimedyadaki; ayaz

bölüm şarkısı; Justin Bieber Love Me Like You Do

Bugün Justin'in doğum günü olduğu için paylaşmak istedim.İyi ki doğduun Bieber :D  İyi ki varsın. Hep bizimle kal...

‘’Seni yanıma almak istiyorum.Abin de babanda kalır.İstediğin zaman abini de babanı da görebilirsin.’’dedi tereddütle.Bence de tereddütlü olmalıydı hatta korkulu.Bana bu teklifi nasıl yapmış olabilirdi ya.Sinirli bir şekilde ona baktım ve ‘’Ne dediğini farkında mısın sen! Beni nasıl abimden ayırırsın ya! Ne sandın! Boynuna felan sarılacağımı mı!’’ dedim kapıya doğru ilerlerken.’’Buraya gel!’’ diye bağırdı arkamdan.Sinirlenmiş olmalıydı.Tabiki de onu dinlemeyip kendimi dışarı attım.Nasıl böyle bir şey diyebilirdi bana ya.Biraz yürüdükten sonra bir banka oturdum.Ben hala annemin söylediklerini düşünürken yanıma birinin oturduğunu fark ettim.Başımı yana çevirdiğimde yanımda görmek istediğim en son kişiyi Ayazı gördüm.’’Seninle uğraşamam’’ dedim ayağa kalkarken.Kolumu tutup ona dönmemi sağladı.Ne istiyorsun bakışımı attım.’’Otursana’’ dedi.Ayazdı değil mi bu?Hani şu sabah okulda bana bağıran.Odun olan.İçine melek kaçmış olmalıydı.İtiraz etmeden oturdum.’’İyi misin?’’ dedi.Aklıma o gece geldi.Tanıştığımız gün.O zaman da böyle bakıyordu ve aynı ses tonuyla sormuştu.’’Değilim’’ dedim.Yalan söyleyecek halde değildim.Bakışları bana çevirdi.Bende ona baktım.Gözleri çok güzeldi.Derinden bakıyordu.Ağzını açıp bir şey diyecekti ki abim onu böldü.’’Asya’’ dedi bana bakarak.’’Ne işin var burada?’’ ‘’Anlatırım’’ dedim ayağa kalkarken.’’Teşekkür ederim’’ dedim Ayaza bakarak.’’Bir şey yapmadım’’ dedi arkasını dönüp giderken.Arkasından bir süre baktım.’’Biraz yürüyelim’’ dedi abim kolumdan tutup beni peşinden sürükleyerek.’’Annem beni yanına almak istiyormuş’’ dedim adımlarımıza bakarak.Bir anda bana döndü  ''Ne diyorsun sen?'' dedi denizin karşısındaki banka otururken.''Duydun'' dedim gözlerine bakmaya cesaret edemedim ve denize baktım.Vücudunu bana döndürdü ve elini yüzüme getirerek ona bakmamı sağladı.Gözlerinde korkuyu görebiliyordum.Korkmaması gerekiyordu.Onu asla bırakmayacaktım.''Seni asla bırakmicam Asya'' dedi gözlerimin tam içine bakarken.''Bende'' dedim.Kollarımı boynuna dolayarak ona sıkıca sarıldım.Kokusunu içime çektim.Çok güzel bir kokusu vardı abimin.Rahatlatıcı ve sakinleştirici.Kendini biraz geriye alarak yanağımdan öptü.O sırada bir öksürük sesi duyduk.Başımızı sesin geldiği yöne çevirdiğimizde şoke olmuştum.

HAYATIN SIRLARI (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin