Adsız Bölüm 13

41 7 0
                                    

Kusura bakmayın arkadaşlar sınav haftam olduğu için kısa yazdım.(Sınır dolmasa bile yeni bölüm paylaştım) Her neyse...

Ben diğer bölümde Ayaz'ın ağzından bir kısım yapmak istiyorum.Siz ne dersiniz?



Burası lunaparktı.Şimdi hatırlamıştım.Hami ben ne zaman üzgün olsam beni peşinden sürükleye sürükleye lunaparka getirirdi.Gözlerimi lunaparktan çekip Hami'ye baktım.Gülümsüyordu.Onu öptüm ve sıkıca sarıldım.Sarılmama tabikide karşılık verdi.Geri çekilip koşarak lunaparka gittim.Hami de peşimden geldi ve çarpışan arabalara bindik.


...


Güçsüz düşene kadar eğlendik.Artık akşam olduğu için Hami beni eve bıraktı.Hamiye sıkıca sarılıp teşekkür ettikten sonra eve girdim.Abim koltuğa yayılmış elinde cips televizyon izliyordu.Beni gördüğünde gülümsedi ve koltukta toparlanıp yanını işaret etti.Yavaş adımlarla yanına gittim ve oturdum.''Günün nasıldı'' dedi.''Hami beni lunaparka götürdü.Anlayacağın çok eğlendim.Peki ya senin'' dedim elindeki cipsten ağzıma atıp.Gülümsedi ve ''Sıradandı'' dedi.''Hmm'' diye ses çıkarıp televizyona döndüm.Gözlerimi artık uykusuzluktan kapanmak üzere olduğunu fark edip abimi öperek odama çıktım.Üzerimi bile değiştirmeden direk yatağa attım kendimi.Başım yastığa değer değmez uykuya daldım.Sabah kalktığımda yatak üstümde yatıyordu desem fazla abartmış olmazdım sanırım.Yorganla karışmış vücudumu yataktan kaldırıp banyoya sürükledim.Kısa bir duş aldıktan sonra üzerime su yeşili bir bluz ve kot şort giydim.Hızlıca aşağı indim.Abim kahvaltıyı hazırlıyordu.Ona yardım ettim ve kahvaltımızı yaptıktan sonra ayağıma kırmızı vanslarımı geçirip dışarıya çıktım.Cansuyla buluşup alışveriş yapacaktık.Buluşma noktamıza vardığımda Cansu beni bekliyordu.Ona sarılıp yolumuza devam ettik.''Dün ne oldu?'' dedi.Dün olanları ona anlatmayı unutmuştum.''Kafede oturalım mı?'' dedim ilerdeki kafeyi işaret ederek.Cevap vermeyip kafeye doğru ilerlemeye başladı.Bende peşinden kafaye girdim.Bir masaya oturduk ve Cansu direk bana döndü.''Dinliyorum'' bakışını da attıktan sonra konuşma sırası bana gelmişti.''Beni küçük gösterici cümleler kullandı ve bende yanından ayrıldım.Sonra Hamiyle karşılaştım ve beni lunaparka götürdü'' dedim bir solukta.Gözleri irileşmiş bir şekilde beni dinliyordu.Bu ifade gülümsememi sağladı.''Küçük düşürücü cümle derken? Lunapark? Hami? Nasıl?'' diye soruları ardı ardına sormaya başlayınca devrelerinin yandığını fark ettim.Suyu ona uzatıp içmesini söyledim.Bardağın hepsini bitirip masaya bıraktı.''Hepsini tek tek cevapla'' dedi sandalyede arkasına yaslanırken.''Sanırım seni üzdüm dedim.Özür dileyecektim ama o her şeyi mahvetti.Bana onu üzemeyeceğimi.O kadar büyük olmadığmı felan söyledi.Daha sonra bende sahile indim ve Hamiyle karşılaştım.O da beni lunaparka götürdü'' dedim bütün sorularını cevaplayıp.Masada suya uzanıp bir bardak su içtim.Fazla konuşmuştum.Beni dikkatlice dinledi ''Odun ve kibar'' dedi. Güldüm ve ''Odun Ayaz kibar Hami mi oluyor?'' dedim.Evet anlamında başını salladı ve gülümsedi.''Onu sevdiğini biliyorum'' dedi aniden.Şaşkın gözlerle ona döndüm.''Kimi?'' dedim.''Ayaz'ı'' dedi imayla.''Saçmalama ben onu felan sevmiyorum.Nerden çıkarıyosun bunu?'' dedim sinirle.Gülümsedi ve ''Ayaz'ı sevdiğini söylediğimde bile kalbinin ritmi değişiyor ve sinirleniyorsun.Buradan çıkarmış olabilir miyim?'' dedi eliyle kalbimi işaret ederek.Öyle olsa bile onu sevmezdim ki.Klasik olabilirdi ama biz ayrı dünyaların insanlarıydık.Hem bana o kadar şey söyledikten sonra bile onu sevesim varken sevmekten vazgeçerdim.Cansuya gözlerimi devirdim ve konuyu değiştirdim.''Kalkalım mı?'' diye soru yönelttim.Tamam anlamında başını salladı.Biraz alışveriş yaptıktan sonra Cansu eve döndü.Bende biraz gezinmeye başladım.Biraz ileride bir barın olduğunu kulağıma gelen müzik seslerinden anladım.Biraz ilerleyip barın önüne geldim.İçeriye bir göz attığımda burnuma gelen ağır sigara ve alkol kokusundan midem bulandığı için hemen dışarıya çıktım.Kulağıma gelen bağrışmaların nereden geldiğini öğrenmek için biraz daha ilerledim.Gözlerimle görmesem inanmam sözünü yaşıyordum şu an.Ayaz telefonda biriyle kavga ediyordu.Arkası bana dönük olduğu için beni fark etmedi.Duvarın arkasına saklanıp ne konuştuğunu dinlemeye başladım.Bu yaptığımın yanlış olduğunu bilsem bile merakıma yenik düştüm.''Nasıl benim kızlarımdan biri sanıyormuş!''diye bağırdı telefonda konuştuğu kişiye.Telefondakinin ne söyledğini duyamamıştım.''O şerefsiz Asya'ya dokunmayacak!''diye tekrar bağırdı.Bir dakika ya ben bir yeri yanlış mı duydum? Asya mı dedi o? Şerefsiz de dedi.Benimle ne alakası vardı.Benim kızlarım dedikten sonra neden benim ismimi söylemişti? Ben onun kızı mıydım? Hiç sanmıyorum.Bu soruların cevabını öğrenmek için biraz beklemeye karar verdim.Belkide ben değilimdir dimi? Tek Asya ben değilim ya.Ben bunları düşünürken Ayaz birden arkasına döndü ve beni fark etti.


HAYATIN SIRLARI (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin