Momentálně všichni sedíte v obýváku a koukáte na pohádky s vánoční tématikou. (Samozřejmě sedíte vedle svého oblíbence :D takže zase odpovídejte jen na něj xD)
SAKAMAKI
Shu
Leží na gauči se sluchátky v uších, takže ostatní bratři sedí na zemi. Jen pro tebe tam udělal místo na které tě stáhne, aby ses mohla posadit. Ale po chvíli si tě stáhne k sobě do lehu.Tvá reakce? :D
Reiji
Přinesl si židli z jídelny a tebe si posadil na tvůj klín, protože nechtěl, abys seděla na zemi.Tvá reakce?
Ayato
Sedí na zemi a tebe si tiskne k sobě. Když se však chceš posadit jinak, protože už necítíš pomalu nohu, přitáhne si tě k sobě blíž se slovy „Nikam mi nechoď, teď patříš mně."Tvá reakce?
Laito
Sedíš vedle něj na zemi a on tě tiskne k sobě, ale ruku přesune na tvé stehno.Tvá reakce?
Kanato
I přesto, že sedíš vedle něj si povídá víc se svým medvídkem, pak si ale uvědomí, že vedle něj sedíš a tak se snaží nějak navázat konverzaci, jenže neví jak. Takže ti Teddyho posadí do klína se slovy: „Teddy tě má rád stejně jako já ^^," následuje jeho sladký úsměv.Tvá reakce?
Subaru
Sedí vedle tebe a "nenápadně" po tobě pokukuje, ale ty si toho všimneš.Tvá reakce?
Kino
Sedí vedle tebe na zemi a komentuje každou chvíli cokoliv, co udělá postava v pohádce xD.Tvá reakce?
MUKAMI
Ruki
Sedí s tebou na gauči a je doslova zažrany do pohádky na kterou koukáte. Najednou se, ale jeho pohled zastaví na tobě a ty si toho všimneš.Tvá reakce
Kou
Sedí vedle tebe na gauči a sleduje pohádku, samozřejmě nechybí ani občerstvení, které spolu jíte. Jenže se vaše ruce dotknou a on lehce zrudne, což jde na jeho bledé tváři poznat.Tvá reakce?
Yuma
Sedí vedle tebe na gauči, sleduje pohádky a dá jednu ze svých ruk kolem tvého ramena. Avšak jeho ruka míří níž, tedy k tvým prsou :D .Tvá reakce?
(Ja bych se upřímně nechala ehm ehm xD)
Azusa
Po dlouhé době nemyslí na řezání a kouká na pohádku od které nedokáže odtrhnout pohled. Ale jeho ruka míří k té tvé.Tvá reakce?
TSUKINAMI
Shin
Sedí vedle tebe na gauči a nudí se u sledování pohádek, furt říká, že už je na to velký, ale jde poznat, že se před tebou chce jen ukázat jak velký chlap je aneb prosím řekni že se ti líbím a že bys mě chtěla!
Takže tam říká jak má radši horory, které mu samozřejmě Carla nedovolí, protože jsou Vánoce, takže si jen smutně sedne vedle tebe a zeptá se tě, jestli s ním nechceš jít na zahradu sledovat hvězdy.Tvá reakce?
Carla
Sedí vedle tebe na gauči a kouká na pohádky což bychom od něj nečekaly. Vždy když tam uvidí nějakou postavu, která se mu líbí tak ti to řekne a dodá, že ty jsi mnohem hezčí jak ty postavy. Samozřejmě tam přidá ještě nějaké balící hlášky a takto prokeca celou pohádku.Tvá reakce?
Dámy a pánové, po x letech je tu další kapitola ♡︎. Doufám, že jsem vás vzbudila, anebo se chystáte ke spaní 😆 pokud po této kapitole běžíte do hajan, tak přeju krásné sny 🤗💙 a ať se vám zítra daří uwh.
ČTEŠ
Co bys dělala kdyby/ Tvá Reakce [Diabolik Lovers] ✅
VampireVítejte v bláznivé knize pro milovníky anime diabolik lovers 😇💙 Knihy s názvem "co bys dělala kdyby" byly plné wattpadu, tak jsem se rozhodla to spojit se svým nápadem a to "co bys dělala kdyby + tvá reakce" snad se v této knize nebudete nudit 🤭...