Dříví nám hoří, většina upírů si opéká špekáčky a někteří naopak jen tak sedí, hledí před sebe či na nebe, anebo obdivují jejich spřízněnou duši sedících vedle nich.
SAKAMAKI
Shu
Sedí vedle tebe se sluchátky v uších (žádná novinka) a nenápadně po tobě pokukuje. Nakonec se rozhodne, že i tebe nechá slyšet tu nádheru, co mu hraje v ouškách.Tvá reakce?
Reiji
Neustále všechny poučuje, aby se ohně nedotýkaly, protože Azusa má v oblibě hazet Teddyho do ohně. Nakonec se obrátí na tebe se slovy, jestli ti není čirou náhodou zima, že by ti udělal čajík.Tvá reakce?
Ayato
Dělá hlouposti s klacky a kameny kolem sebe. Začne je házet do ohně a když odtamtud vyletí jeden klacek s ohynkem přímo k tobě, ihned se o tebe začne starat, jestli tě jeho vinou nepopálil a celou si tě prohlíží dokonce sahá i na místa, kam by správně neměl-Tvá reakce?
Laito
Nezajímá ho nic jiného než ty, takže jediné co dělá je, že tě sjíždí pohledem a přemlouvá tě, abys šla dneska spát s ním do stanu.Tvá reakce?
Kanato
Povídá si s Teddym a snaží se ho držet co nejdál od Mukami- přesněji Azusy, takže svého plyšáka svěří do tvých rukou, jelikož je už totálně zoufalý a neví co dělat, aby svého kamaráda uchránil před tím vrahem.Tvá reakce?
Subaru
Nevím odkud, ale zkrátka odněkud sehnal bílou růži, kterou ti věnuje se slovy "v tom měsíčním svitu jsi překrásná".Tvá reakce?
Kino
Čím víc si stmívá, tak na svých rukou cítí větší chlad než obvykle. Podívá se na tebe a první co udělá je, že ti přes ramena hodí svou mikinu a zeptá se tě, jestli je to lepší.Tvá reakce?
MUKAMI
Ruki
Sedí spokojeně vedle tebe a čte si jednu ze svých knih, když přesune zrak na tebe, zeptá se tě, jestli čirou náhodou nechceš něco k jídlu, protože si o tebe začíná dělat starosti když tu jen sedíš a nic nepijes a nejis.Tvá reakce?
Yuma
Cpe se rajčaty, jak jinak a zeptá se tě, jestli jedno nechceš, když odmitnes je uražený a odmítá s tebou mluvit když po něm něco chceš.Tvá reakce?
( Vyhrožovala bych mu, že mu jeho miláčky sním pokud se mnou nezačne mluvit :D )
Kou
Povídá si s tebou a snaží se tě rozesmát, podle něj jsi dneska nějaká skleslá, nakonec si tě přitáhne blíž k sobě a zabalí tě do své mikiny, aby ti nebyla zima.Tvá reakce?
Azusa
Má chuť toho plyšového medvěda hodit do ohně, aby vzplal! Sotva se drží a tak se podívá na tebe, jestli by nemohl opustit skupinku a jít se řezat, že má absťák.Tvá reakce?
TSUKINAMI (se mi to opravilo na tsunami 🤦🏼♀️)
Shin
Sedí vedle tebe a sleduje hvězdy, říká ti i názvy souhvězdí, ale ne vždy se trefí do správného, takže ho opravujes. Nakonec když se na tebe podívá, že vaše oči střetnou a on prohlásí, že jsi dneska krásná.Tvá reakce?
Carla
Poslal svého mladšího bratra spát a tak si užívá chvíli s tebou. Když ho nudí vedle tebe jen tak sedět a nic nedělat, bez zeptání tě políbí.Tvá reakce?
Takže, zase se vám omlouvám za delší neaktivitu :D hold je toho čím dál víc a tak nemám zas tolik času na psaní knížek...Přesto jsem vděčná za všechny, co tu se mnou zůstali <3 neskutečně moc si toho vážím, děkuji ❤️
ČTEŠ
Co bys dělala kdyby/ Tvá Reakce [Diabolik Lovers] ✅
VampirVítejte v bláznivé knize pro milovníky anime diabolik lovers 😇💙 Knihy s názvem "co bys dělala kdyby" byly plné wattpadu, tak jsem se rozhodla to spojit se svým nápadem a to "co bys dělala kdyby + tvá reakce" snad se v této knize nebudete nudit 🤭...