🎃 Halloween 4/5 🎃

64 5 51
                                    

SAKAMAKI
A je to tu. Zkoušení kostýmů, bojte se děti 👻

Shu
Odmítá si vlézt do kostýmu, do kterého ho nutis a tak si místo toho lehne na tvojí postel a tebe stáhne k sobě.

Tvá reakce?

Reiji
Odmítá s tebou spolupracovat a neustále ti utíká z pokoje pryč. Dokonce, i když už to vypadá, že se nechá, tak vyjde ven.

Co uděláš?

Laito
Stojí před tebou jen ve spodním prádle a odmítá se obléct do kostýmu, dokud mu neuděláš striptýz i ty.

Tvá reakce?

Ayato
Uraženě sedí na tvoji posteli s rukama založenými na hrudi a odmítá se do té věci obléct. Dokonce s tebou ani nemluví a ignoruje tě.

Co uděláš?

Kanato
Spíš obléká svého medvídka místo sebe a když se snažíš něco obléct jemu, tak te serve. Spíš tě pořád otravuje, jestli nemáš další oblečky pro Teddyho a když mu odpovis ne, tak ti začne vyhrožovat, ať mu nějaké rychle usijes nebo skončíš jako figurína.

Tvá reakce?

Subaru
Máš už polovinu pokoje rozmlacenou, protože před tebou neustále utíká a naráží do věcí kolem sebe. Nakonec stojí na balkoně a říká, že pokud se priblizis tak skočí dolů xd

Tvá reakce?

Kino
Snad jako jediný Sakamaki se nechá obléct do oblečku a začne se ti v něm předvádět. Pak ale chce, aby ses převlékla před ním a on si tě mohl natočit, pokud tak neuděláš udělá to prý sám.

Tvá reakce?

MUKAMI
Helemese i tahle rodinka má na programu převlékání do kostýmů 🤭

Ruki
Přemlouvá tě, že ti raději přečte nějakou pohadku než se rvat do něčeho takového.

Přijímáš jeho nabídku?

Yuma
Odmítá si do něčeho takového vlézt a tak ti odejde na zahradu. Když za ním přijdes s tou věcí, zamkne tě ve skleníku xd

Tvá reakce?

(Rozhodně bych tam mlátila hlava nehlava a volala všechny jeho brášky o pomoc, jinak bych tam musela dožít zbytek svého nudného života :dd)

Kou
S radostí se do kostýmu obleče a společně s tebou si začne fotit selfie. Pak tě přemlouvá, abys s ním takhle vyrazila do ulic.

Tvá odpověď?

Azusa
Nakonec jsi ho přinutila se do oblečku převléct. Jen se zmateně prohlíží a neustále kontroluje svoje obvazy, protože je má pod rukávy. Začne tě prosit, jestli bys mu rukávy nemohla zkrátit protože má chuť se řezat, ale nemá jak, protože se rukávy vracejí do původní polohy.

Tvá odpověď?

TSUKINAMI
No tahle rodinka moc z kostýmů nadšená není hele...

Carla
Jenom zmínka o kostýmu a už ti leží roztrhaný u nohou.

Tvá reakce?

Shin
Snaží se tě přemluvit na něco jiného. Přemlouvá tě spíše na nakupování něčeho užitečného než je kostým na jeden den v roce.

Tvá odpověď?

Co bys dělala kdyby/ Tvá Reakce [Diabolik Lovers] ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat