🎄VÁNOCE 5/5 🎄

266 18 191
                                    

Tak a máme tu rozdávání dárků! No není to super? Všichni jste se sešli v obýváku a dáváte si dárečky <3.

SAKAMAKI
Reiji
Usměje se na tebe lehce, když uvidí, co jsi mu dala k Vánocům. Podá ti dárek pro tebe od něj a když jej otevřeš, je tam krabička s jeho oblíbeným čajem. Jen na tebe kouká s menší naději v očích, že se ti to bude líbit a začíná váhat, zda nevybral blbost.

Tvá reakce?

Shu
Usmívá se když uvidí, co od tebe dostal a tak ti dá dárek od něj ve kterém se nachází nová sluchátka <3.

Tvá reakce?

Ayato
Rozzáří se když uvidí co jsi mu dala k Vánocům a tak ti podá dárek od něj. Když ti ho dá, tak mu úsměv spadne, jelikož jediné co ti dal je nějaké jídlo, které sám pro tebe upekl. Tedy přesněji nějaká buchta.

Tvá reakce?

Laito
Hned jakmile otevře dárek od tebe a je nadšený, ti podá dárek od něj ve kterém je sexy spodní prádlo.

Tvá reakce?

Kanato
Otevře dárek od tebe a je radostí bez sebe. Podá ti tedy dárek od něj pro tebe a v něm se nachází nový plyšák <3.

Tvá reakce?

Subaru
Je nervózní, jelikož jsi mu dala tak krásný dárek a on ti dal jen pár růží.

Tvá reakce?

Kino
Usměje se na dárek, který od tebe dostal a podá ti ten pro tebe od něj. Kouká a čeká na tvou reakci, když to otevřeš a naskytne se ti pohled na nový mobilní telefon.

Tvá reakce?

MUKAMI

Ruki
Vděčně na tebe pohlédne když dostane dárek, který jsi mu dala. Podá ti tedy ten od něj ve kterém se nachází dvě knihy.

Tvá reakce?

Kou
Rozzáří se při pohledu na dárek od tebe a ihned ti dá ten od něj. Když ho otevřeš, uvidíš tam malé štěňátko :3.

Tvá reakce?

Yuma
Usměje se vděčně když uvidí co jsi mu dala k Vánocům a natáhne se pro dárek od něj, který ti dá. Pokoušel se sehnat něco, co by se ti líbilo a tak tam máš jen náhrdelník se srdíčkem.

Tvá reakce?

[ Samozřejmě, že i přesto, že to je jen jeden dárek bych byla štěstím bez sebe!]

Azusa
Pousmeje se když uvidí dárek, který jsi mu dala a podá ti ten od něj ve kterém se nachází dýka.

Tvá reakce?

TSUKINAMI
Shin
Poděkuje ti za dárek, který jsi mu dala a on ti na oplátku dá ten od něj ve kterém jsou náušnice.

Tvá reakce?

Carla
Po tom, co dostane dárek od tebe ti dá ten od něj a je v něm stříbrný náramek.

Tvá reakce?




Hej hou, delší dobu jsem vám tu nic nezveřejnila, tak to jdu ihned napravit <3 opět a zase se pokusím odepsat na všechny komentáře, ale je vás moc :').

Samozřejmě vám tady chci ještě poděkovat za nespočet hlasů u této knihy, stejně jako komentářů. ILY <3.




Co bys dělala kdyby/ Tvá Reakce [Diabolik Lovers] ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat