🏕️ Táboření 2/5 🏕️

238 11 296
                                    


Tentokrát jste po vašem oblíbeném obědě a jdete s bratry do lesa se porozhlédnout. Všimnete si jezera a tak se vydáte směrem k němu.

+ Rozhodla jsem se, že vám budu odpovídat za vaše oblíbence ;) takže rozjedeme takové menší RPG 🤭

SAKAMAKI

Reiji
Dělá ti přednášku o tom, co tam můžeš a nemůžeš dělat, aby ses mu neutopila.

Tvá reakce?

Shu
Místo toho, aby šel plavat si tam lehne na trávu a poslouchá hudbu ve sluchátkách.

Tvá reakce?

Ayato
Jelikož neumí plavat a nechce se ti přiznat, tak se všemožně vymlouvá a je čím dál víc nervózní.

Tvá reakce?

Laito
Polonahý skočí do vody a čeká na tebe, přitom z tebe nespouští pohled a prohlíží si tě odshora až dolů.

Tvá reakce?

Kanato
Nehodlá tam vlézt bez Teddyho, takže se začne vztekat a nadávat jak tobě, tak Teddymu, proč je plyšový méďa.

Tvá reakce?

Subaru
Sleduje tě a čeká co uděláš. a) pokud tam vlezes, vleze si za tebou a hlídá tě, aby ses neutopila.
b) pokud zůstaneš na suchu, tak on s tebou a místo toho si s tebou povídá.

Tvá reakce?

Kino
Skočí tam v oblečení, které se mu lepí na tělíčko 🤭.

Tvá reakce?

MUKAMI

Ruki
Sedí na trávě a čte si jednu ze svých knih, přitom tě "nenápadně" sleduje, ale ty si jeho pohledu všimnes.

Tvá reakce?

Kou
Stáhne tě do vody a dělá s tebou různé hlouposti. Když ti sklouzne noha, tak tě chytí kolem pasu a kouká ti upřeně do očí.

Tvá reakce?

Yuma
Mezitím co ty dovadis ve vodě, tak on hledá něco k jídlu. Povedly se mu najít maliny, jahody a borůvky. Tak tě nechá si něco z toho vybrat a dá ti to do úst.

Tvá reakce?

(Vybrala bych si asi jahody a když by mi je strčil do úst, je mi jasné, že bych musela být rudá až za ušima :D)

Azusa
Řeže se a sleduje jak mu krev stéká do jezera.

Tvá reakce?

TSUKINAMI

Shin
Skočí do vody ve vlčí podobě a ty, i když jsi nechtěla, tak tě stáhne do vody a začne se hlasitě smát.

Tvá reakce?

Carla
Nutí tě si tam vlézt bez plavek a uz se natahuje, že ti je sundá.

Tvá reakce?


****

Strašně moc se vám omlouvám, že tady dlouho nevyšla kapitola, ale začala škola a s tím i povinnosti, taky se toho hodně v mém osobním životě událo a já nedokázala z té hlavy něco dostat, takže to tu máte teď a doufám, že už budu vydávat častěji.
Děkuji všem co tu nadále zůstali, ily <3

Co bys dělala kdyby/ Tvá Reakce [Diabolik Lovers] ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat