Ja vím, že jsem vám slíbila další kapitolu s tématem, které jste vybrali, jenže když se teď blíží ten halloween a já se dlouho nedostala k dalšímu tématu (vyhrála mimochodem oslava narozenin 😉) tak rozjedeme halloween :3
SAKAMAKI
Je ráno a rodina Sakamaki společně s tebou, plánuje uspořádat halloweenský večírek. Nebo spíš doufá ve šťavnaté oběti v podobě lidí.Shu
Neochotně dojde do jídelny a zděsí se při pohledu na jídelnu. Všude po místnosti visí pavučiny, pavouci a další halloweenské ozdoby. Hledá zdroj tohoto zmatku a spatří tebe. Jen si povzdechne a sedne si na své místo. Když se na něj otočíš, abys mu popřála dobré ráno, jen ti řekne, že jsi dělala randál a vzbudila si ho. Prostě má chuť se hádat no.Tak povídej, copak mu na to odpovíš? 🙈
Reiji
Hned jak vstal už tě ráno seřval za to, že mu tady děláš bordel a že on to odmítá uklízet. Když dojde do jídelny za svým bratrem a tebou, neupustí si další poznámku o tom, že si to uklidíš sama a je to strašný bordel.Copak mu na to řekneš?
Laito
Doběhne do jídelny a začne pištět jako malá holka. Ihned odtamtud vycouvá a volá všechny satany, své bratry vlastní i nevlastní a modlí se dokonce i ke své mrtvé matce. Když k němu dobehnes co se děje, jediné co udělá je, že ukazováčkem namíří na podobizny pavouků, kteří visí na pavučinách.Tvá reakce?
Ayato
Projde kolem svého ječícího bratra do jídelny a nezaujatě sleduje ozdoby. Když uslyší, že máš v plánu upravovat i jejich pokoje, přičemž je Laito kousek od omdlení, poručí ti, abys za ním přišla do jeho pokoje, protože chce s tebou mluvit. DŮLEŽITÝ DETAIL na rtech mu hraje úšklebek (to nebude jen povídání...)Tvá reakce?
Kanato
Na rtech mu hraje úsměv při pohledu na nádhernou výzdobu v jídelně. Nemůže se vynadívat. Posadí se na své místo a poprosí tě, jestli bys nemohla Teddymu ušít nějaký halloweenský obleček, aby vypadal víc roztomile než je teď.Tvá odpověď?
Subaru
Přijde do jídelny a za sebou vláčí pár pavučin, kterými zaprvé prošel a zadruhé je roztrhal, protože mu stály v cestě do jídelny. Když si toho všimneš dojde ti, že je to zrovna ta pavučina, se kterou sis dávala takovou práci a on ti ji zničí!Tvá reakce?
Kino
Doběhne do jídelny a je stejně jako Kanato nadšený nad výzdobou, která je v jídelně. Pochválí ti to a už plánuje co všechno chce ve svém pokoji, včetně tebe, tu poznámku si prostě upustit nedokáže.Tvá reakce?
MUKAMI
Tahle familia je na tom stejně, takže se pojďme podívat, jak snášejí tvou výzdobu ;)Ruki
Dojde do jídelny a překvapeně zamrká. Zoufale si povzdechneš a aby šel s tvými plány, tak na snídani udělá omeletu s postavičkami příšerek. Jednu podá i tobě a čeká na tvou reakci, tak nějak tajně doufám, že bude kladná.Tvoje reakce?
Yuma
Dojde do jídelny a pobaveně tě sleduje, zeptá se tě, co děláš, načež mu ty odpovíš, že zdobíš. Jen nad tebou protočí očima a přehodí si tě přes rameno, aby ses mohla v klidu nasnídat, že výzdoba počká. Nemůže si opustit plácnutí přes zadek, protože si pořád meleš svoje a on chce, abys byla tiško.Tvoje reakce?
(Hej hoši já bych se nechala nést, ale asi by dostal hodně moc ran do zad, protože bych neustále opakovala, jak moc jsem těžká:') a co se týče plácnutí, asi bych se hodně držela, abych mu nedala facana. I když takovou krásnou tvářičku prostě uhodit nechcete :3 )
Kou
Přijde do jídelny už v kostýmu kočky (jak jinak). Doběhne za tebou a začne se s tebou hádat, jak je možný, že nemáš na sobě svůj psí kostým? A když ne ten, tak ten netopýří, kočičí nebo dokonce dinosauří.Tvoje odpověď?
Azusa
Dojde do jídelny jako poslední a pousměje se, když tě uvidí dělat ozdoby po místnosti. Zeptá se tě, jestli bych mu nemohla nějak obrázky vyzdobit třeba obvazy, že by se mu na ně potom lépe dívalo.Tvá reakce?
TSUKINAMI
Ano, i tihle slaví halloween, ale moc nadšení z toho nejsou....Carla
Vejde do jídelny a zmateně na tebe hledí. Nechápe, proč děláš kvůli jednomu svátku hned výzdobu po celém sídle. Protože už ho štve procházet po svém domově a vidět všude ty pavučiny, duchy a pavouky, dojde pomalým krokem k tobě a před tebou celoy tvou výzdobu strhne.Tvá reakce?
Shin
Dojde do jídelny a ani ten není ze tvé výzdoby nijak nadšený. Místo toho, aby ti ji zničil tě prosí, abys slezla, že chce s tebou udelat snídani. Aneb nech toho šaškování a pojď dělat něco užitečného.Tvá odpověď?
Pište odpovědi děti moje, všechny si je přečtu a už se na ně tesiiiim <333
ČTEŠ
Co bys dělala kdyby/ Tvá Reakce [Diabolik Lovers] ✅
VampiroVítejte v bláznivé knize pro milovníky anime diabolik lovers 😇💙 Knihy s názvem "co bys dělala kdyby" byly plné wattpadu, tak jsem se rozhodla to spojit se svým nápadem a to "co bys dělala kdyby + tvá reakce" snad se v této knize nebudete nudit 🤭...