🎄 VÁNOCE 1/5🎄

616 32 511
                                    

Podle nápisu kapitoly už jistě víte, co vyhrálo za téma :D také jste si mohly všimnout nového názvu knihy, přibylo tam "vaše reakce" a o tomhle bude tohle téma, samozřejmě tam bude "co by jsi udělala " "kdyby" ...." snad vám to moc nevadí ;-;
také se velice omlouvám, že vychází až teď :/ měla jsem totiž hodně práce co se týče školy a nebylo zkrátka tolik času...Tak nějak doufám, že se to zlepší a budu moci vydávat víc kapitol a nenechat vás dlouho čekat :D samozřejmě děkuji teď všem, co tu jsou stále, co mě podporují a dávají mi chuť dál psát a vymýšlet různé příběhy a "hry" ~
Děkuji moc ❤️

Ohledně této kapitoly, vyberete si své oblíbence a do komentářů odpovíte co byste v danou chvíli udělali ^^ samozřejmě VŠECHNY komentáře si čtu a snažím se na ně odpovědět takže se nemusíte bát, že na vás zapomenu, nebo vás budu ignorovat ^^

__________

Jsou Vánoce a ty s bratry Sakamaki
zdobíš Vánoční stromek.

Shu si jen tak leží se sluchátky v uších a nechává vás dělat tu práci za něj Ikdyž vám to všem, hlavně tobě, slíbil.

(Co by jsi v danou chvíli udělala?)

Reiji vám pomáhá zdobit vánoční stromek a odmítá si obléct něco vánočního, přijde mu to dětinské a jediný člověk co ho může donutit jsi ty.

(Co by jsi v danou chvíli udělala?)

Ayato se vám snaží pomáhat ale jaksi mu to nejde a strom vypadá přeplácaně.

( Co by jsi v danou chvíli udělala?)

Laito také pomáhá, ale jeho pohled furt padá na tvé pozadí,anebo do tvého výstřihu.

(Co by jsi udělala kdyby jsi ho přistihla při činu?)

Kanato vám pomáhá též, ale jeho hlavní výzdobou jsou nože, ampulky krve a nějaké oči které našel pod postelí.

(Co by jsi udělala kdyby po tobě chtěl aby jsi mu pomohla s JEHO výzdobou?)

Subaru vám pomáhá, ale všechny baňky které skončili v jeho rukou jsou zničeny na střepy které se válí na podlaze.

(Tvá reakce?)

Přidám vám sem i Kina :D

Kino si pouští pohádky v televizi a přitom mu pohled padá jen a jen na tebe.

(Tvá reakce?)

**
Jsou Vánoce a ty s bratry Mukami
zdobíš Vánoční stromek.

Ruki zdobí vánoční stromek a přitom ti po každé baňce kterou dá na stromek řekne nějaký kompliment.

(Tvá reakce?)

Yuma sedí na gauči a sleduje tě s úšklebkem na rtech, přitom je uvnitř pěkně naštvaný že nemůže dělat bramborový salát.

(Co by jsi udělala?
Já osobně jelikož je to můj favorit, bych mu dělala společnost ^^)

Kou místo toho aby vám pomáhal se zdobením se láduje cukrovím takže je ho tam míň a míň.

(Tvá reakce?)

Azusa vám chce pomoct ale místo toho rozbíjí baňky a střepy se řeže.

(Co by jsi udělala?)

**
Jsou Vánoce a ty s bratry Tsukinami
zdobíš Vánoční stromek.

Shin ti pomáhá zdobit stromek a přitom po tobě "nenápadně" pokukuje.

(Co by jsi udělala kdyby jsi ho přistihla při činu?)

Carla ti pomáhá zdobit stromek ale vždy jen otráveně zavrčí když se mu nepodaří na něj dát pořádně baňku a ta buďto spadne anebo je nakřivo.

(Co by jsi udělala?)











Tak jo, tohle je konec této kapitoly 👉👈 doufám, že se vám líbí, pokud byste měli nějaké nápady, nebo byste chtěli něco změnit neváhejte a pište! Ráda si to přečtu ^^ jinak všem přeji krásný nový rok a mnoho úspěchů ❤️ taky přeju krásný zbytek večera~




Co bys dělala kdyby/ Tvá Reakce [Diabolik Lovers] ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat