11.

374 33 0
                                    

"Tak poď už!" Otec po mne skríkol keď som stála pred halou s otvorenými ústami.

*vnútri*

"Takže najprv bude prvá táto pesnička a potom pôjdu tieto"

"Ja by som dal tretiu túto a až potom tú ďalšiu" započula dom hlasy keď som sa blížila na koniec chodby. Už som bola na konci chodby. Skoro som omdlela keď som videla všetkých chalanov pokope.

"Ahojte chalani" podal im otec ruku.

"Ahoj Dan" všetci povedali zborovo.

"Toto je moja dcéra Terez" ukázal otec na mňa a ja som mala pocit že omdliem.

"A-ahojte" vydala som zo seba ledva jedno slovo. Terez nádych A výdych nádych výdych. Opakovala som si v sebe.

"Ahoj" pozdravil ma Niall. Milujem ho hlavne jeho oči. Prišiel ku mne a objal ma. Ja som si myslela že v tu chvíli omdliem.

"Potom toto je Nathalie, Luke a Lukas" ukázal na nich otec a chalani sa k nám vydali. No okrem Harryho ten bol niekde neviem kde.

"Harry okamžite nechaj tú kolobežku na pokoji" zakričal otec na Harryho a mne bolo jasné že kde je.

Po 5 minútach rozprávania už museli ísť chalani na pódium ešte preskúšať pár pesničiek.

"Tak ahoj zatiaľ Terez" pozrel sa na mňa Niall a pomaly kráčal na pódium.

"Ahoj" usmiala som sa na neho.

"Vy dvaja ste si nejako padli do oka počúvaj" prišiel ku mne otec.

"Nemyslím" hneď som mu odpovedala.

"Ale Terez vidím to"

Nič som nepovedala. Len som sa nad tým pousmiala. O chvíľku si chalani preskúšali pesničky.

"Tešíš sa?" Prišiel ku mne Niall.

"Pravdaže"

Zayn sa rozprával s Lukom, Liam s Nathalie a Harry s Lukasom.

"Kde je Louis?" Spýtala som sa Niall ktorý zo mňa nevedel spustiť oči. Čo na mne ten chalan vidí?

"Emm..Dan? Kde je Louis" išiel Niall k otcovy.

"Skočil si na toaletu" Odpovedal A ďalej sa rozprával s nejakými ľuďmi.

"Ženské veci" prišiel ku mne Niall. Ja som sa spolu s ním začala smiať.

"Som hladný " povedal Niall keď už bol pri stole s jedlom.

Išla som za ním.

"Veď tu máš jedlo"

"To mi nestačí " smutné sa na to jedlo pozrel.

"Ja nejsom kúzelník že ti tu vyčarujem jedlo"

"Robím si srandu stačí mi to" zasmial sa.

"Za 10 minút začíname" zakričal nejaký chlap ktorý stál pri mojom otcovy.

"Povedz mi niečo o sebe ešte" povedal Niall s plnými ústami jedla.

"No takže onedlho mi bude 18. Mám mladšiu sestru Biu. Milujem modrú a čiernu farbu. Žila som na Slovensku až kým sme sa sem ne nasťahovali. Nathalie Luke a Lukas sú moji najlepší kamaráti. A ďalej neviem čo tí mám ešte povedať "

"Aké to tam je u Vás na Slovensku?"

"No je to tam iné "

"Aha. Niekedy s chalanmi by sme tam mohli skočiť čo myslíš? Zobrali by sme ťa zo sebou aby sme sa nestratili"

"Dobrý nápad" musela som sa pousmiať aký je Niall vynaliezaví.

"Začíname!" Povedal otec.

"Tak ahoj zatiaľ " usmiala som sa na Nialla.

On na mňa len mrkol. Počkať? On na mňa mrkol?

"Počkaj Dan! Ešte som niečo zabudol. Chalani dojdem za 2 minúty" povedal Niall a rozbehol sa smerom ku mne. Prišiel ku mne a vtedy to bol neopisateľný pocit. Myslela som si že som v siedmom nebi. On mi dal pusu.

Hneď ako mi ju dal povedal. "Vieš Terez hneď od začiatku ako si tu som z teba nevedel spustiť oči." Usmial sa a išiel naspäť na pódium.

Ja som tam len stala v nemom úžase A všetci na mňa pozerali ako má zjavenie.

❤My life with One Direction❤Where stories live. Discover now