13.

361 29 1
                                    

Nebola som tu strááááášne dlhú dobu a som sa aj prekvapila!! :O bolo to ešte dneska asi o 3 poobede a pozerám na wattpad a čo moje oči uvidia? 1200 views :O ĎAKUJEM! veľmi si to vážim :3 :* užite si dalšiu časť ľudia moji :3

,,si hore? Tereeeez?!" ledva som rozlepila oči a už ma Niall budil.

,,Niall ani spať nemôžem?"

,,ale ved je už dosť hodín aby si mohla vstať" prilepil ale doslova prilepil mi na oči hodinky aby som sa pozrela koľko je hodín. Otvorila som oči a skoro mi aj vypadli.

,,8:11?!! ako vážne?! tak skoro?!!" Niall sa začal smiať ani neviem prečo.

,,eeeem ja neviem čo mám robiť no" sklopil zrak. ,,už som si skúšal pozrieť film ale nejako mi to nevyšlo, pretože som na začiatku bol hladný, potom som zistil že skoro nič doma nemáme. Išiel som teda vypnúť ten nezmysel čo išiel v TV,

tak som išiel do obchodu ale hned ako som vyšiel tak pred domom stáli paparazzi a ja som aj zistil že som len v tielku a trenkách a aj tak bolo len 6:28. Išiel som sa teda obliecť a pozrieť znova do chladničky, že či tam nieje malý kúzelný škriatok čo tam vždy to jedlo donesie a ja sa môžem najesť, ale nie nebol lebo utiekol ked uvidel paparazzi. Neskôr som znova nevedel čo mám robiť a tak si ma napadla ty a teraz sme tu" usmial sa od ucha k uchu ako keby on nič nespravil.

"Niall? odkedy si ty hore?" nechápavo som sa na neho pozerala.

"od 6, prečo?"

,,a načo si ma teda zobudil?"

,,som hladný" smutné oči na mňa vyvalil.

,,tak sa najedz, alebo objednaj pizzu"

,,VIDÍŠ!! toto ma nenapadlo! vieš, že ťa najviac milujem" bože miluje pizzu a nespomenie si na ňu. Kde som sa to ja ocitla sakra?!!

,,Niall? a načo si ma zobudil?"

,,už na nič! spi daľej!" počula som ako na mňa zakričal z kuchyne.

,,teraz už nezaspím. Ďakujem!"

,,nemáš začo, aj ja ťa ľúbim"

vstala som a išla som si do tašky po nejaké veci, vybrala som si len športovú podprsenku a krátke kratase, aj tak je leto a strašné teplo. Vyšla som z izby a Niall sa skoro tou pizzou zadrhol.

,,Ehm? Niall? si v pohode?"

,,no.. ehm...a...asi"

,,no dobre ako myslíš. Dobré ráno inak" išla som k nemu a dala som mu pusu.

,,aj tebe zlato, inak chovaj sa tu ako doma"

Išla som sa teda pozrieť do chladničky. Vyvalila som oči. Ved tá chladnička kypí jedlom!

,,Niall? a toto je čo?"

,,ehm? jedlo?"

,,a ty hovoríš že nemáte jedlo!"

,,no ale vidíš tam ty niekde pizzu alebo kebab?"

,,nie ale z tohoto sa dá pizza urobiť!" bolo tam cesto, kečup, saláma, syr a olivy.

,,tak sa najedz" ako vážne? má tu suroviny a on si tú pizzu radšej objedná. No nič, idem pohladať nejaké müsli alebo cereálie. prehladala som asi 2-3 skrinky až kým som ich nenašla, ešte mlieko z chladničky a raňajky boli hotové.

Ked som sa naraňajkovala tak som sa spýtala Nialla, že kam dnes pôjdeme. Povedal, že pôjdeme pozrieť okolie a potom do štúdia za chalanmi.

Išla som teda vykonať rannú hygienu a obliecť sa, obliekla som si kraťase a tielko a k tomu mokasíny. Napísala som Nath,Lukovi a Lukasovi, že za 3-4 hodiny aby boli v štúdiu, chalani idú skúšať.

Zišla som dole zo schodov a Niall ešte nebol ani prezlečený.

,,tak ty niekam chceš ísť a ani prezlečený nejsi?! no šup šup!" vyhnala som ho z gauča.

za pár minút bol dole a my sme mohli vyraziť. Išli sme do parku kam nechodí moc ľudí.

,,sem som chodieval s mojím dedkom ked som bol malý, vždy sme sa tu hrali a zobrali sme sem aj psa Sindy. Vtedy to boli časy, tu nedaleko je klzisko, tam som s ním tiež chodieval. Pamätám si ako ma učil prvé kroky na korčuliach. Bolo to úžasné." usmiala som sa na neho. Otočil sa čelom ku mne a už som cítila jeho pery na mojich. ten bozk bol úžasný, kopírovala som každý jeho pohyb.

Odtiahli sme sa od seba a usmiali sa.

Po pár hodinách sme sa vybrali do toho štúdia a už tam bol Lukas, Luke, Nath, Louis a Harry. Čakáme ešte na Liama a Zayna. Prišli o niekoľko minút.

Dalšia páááááárt je tu po 100 rokoch :D prepáčte že nedávam mäkčene na D/d ale som na pc a neviem kde sa to tu dáva :D ja sa s vami lúčim a neviem kedy bude dalšia časť :*

Hi guyZ

❤My life with One Direction❤حيث تعيش القصص. اكتشف الآن