Stále som tam stála ako socha. Celá som sa červenala. Išla som na WC. Za chvíľku som počula Nathalie ako stojí za mojim chrbtom. Teda aj som ju videla v zrkadle.
"čo to bolo?" Nathalie mala ústa otvorené do O.
"zázrak" vydýchla som z nemého úžasu.
"nemyslím si, ale ako to videli jeho fanúšičky tak začali kričať ako zmyslov zbavené"
"p-počkať, oni t-to videli?" tentokrát som mala ústa otvorené do O ja.
"ano, aj im to Niall vysvetlil"
"ČO? čo im povedal?" skríkla som hlasnejšie ako som chcela.
"no, povedal im, že ti len niečo pošepkal alebo niečo také"
"aha" sklopila som zrak na moje nohy.
"neboj, z tohoto nebude len kamarátstvo" pousmiala som sa nad tým čo mi pošepkala Nath do ucha. (pozn.autora. áno dala som jej prezívku :D nebudem tu rozpisovať jej meno :D).
Po chvíli to ticho prerušila Nath s jej hlasom.
"Emmm? neprišli sme sem náhodou na koncert?" Nepovedala som nič len som sa k nej otočila a išla späť k ostatným do backstage-u.
Z pódia sa ozívali ich hlasy, spev, smiech a krik fanúšikov.
sedela som na gauči. Môžem sem ísť na ich koncert aj nabudúce, ved predsa tu pracuje otec nie? O chvílu som cítila ako sa ten gauč prehol (viete ako to myslím nie? :DD).
Niall. Nepozrela som sa na neho. "Ahoj" prerušil to svojím trápnym tichom.
"Ako to že si tu?" stále som mala zrak upretý na mojich suprách (keby niečo sú to topánky :D).
"5 minutová prestávka" cítila som ako sa ku mne troška priblížil aj som cítila Lukasov zrak upretý na mne. Vyplazila som na neho jazyk. On sa len zasmial. Niall sa na mňa pozrel pohľadom typu 'čo?' ja som mu len odpovedala pohľadom 'ale nič'.*po koncerte*
"aké to bolo?" hned sa na mňa vrhol Niall.
"super, ako inak?" vytasil na mňa jeho nádherný úsmev.
"ehmm, Terez?" váhavo ma oslovil ten princ pri mne.
"Áno Niall?" usmiala som sa na neho. (na koho iného však? Ja mám teda logiku a fantáziu :D).
"ehmm, no vieš naši nejsú doma a vieš" znel vystresovane. To je zlaté.
"áno rada prídem" počula som ako vydýchol. (myslím to tak že si vydýchol od toho že jej to nemusel povedať tak rovno lebo bol v strese :D).
"dobre čakám ťa o 17:05" hm ešte si aj presne čas určí. Hmm...po chvíli som videla ako odcupital ako princeznička. Usmiala som sa sama pre seba.
"ja viem že mám sexy zadok nemusíš to v sebe skrívať" tak teraz som vybuchla do smiechu a to do veľkého.
"Áno Niall odhalil si ma" vykoktala som sa spomedzi smiech. Ešte som ho stihla buchnúť do ramena neviem ako ale urobila som to.
"Au! princezničku nikdy biť nemôžeš!" takže on táákto?
"tak teraz počkať! Tak máš bud sexy ass, alebo si princeznička?" nechápavo som sa na neho pozrela. Ten jeho pohlad je na nezaplatenie.
"Noooo. toť otázka" takže on už je aj Čech? no toto čo sa ešte nedozviem.
"Princeznička" vykríkol rozhodnute.
"Hmm...ako myslíš" zasmiala som sa.*u princezničky doma*
"nie ten, ten druhý" skríkla som po Niallovy z kuchyne. Vyberal film. Ale ja nebudem pozerať na tie jeho Mini poníky (My little pony).
"Niall! Ako vidím potrebuješ svojho poníka. No ja zajtra skočím do zverimexu a kúpim ti opicu, prezlečem ju za poníka, ale nebudeš môcť na nej jazdiť lebo z toho bude placka"
"júúpíííí budem mať vlastnú Ponicu (poníka a opicu dokopy :DD)" začal tancovať od radosti a ja som tam dostala záchvat smiechu. Ponicu? to môže napadnúť len jeho.
"Áno Niall budeš mať vlastnú Ponicu" stále som sa smiala ako zmyslov zbavená. Ako ho to mohlo napadnúť? Postavila som sa na svoje nohy. Zobrala som si šalát čo som si pripravila do obývačky.
"Jéééééééj jedloooo" doslova sa na mňa hodil. "Je v tom aj Nando's?"
"Nie Niall, musím ťa s tým asi zoznámiť s týmto divným druhom jedla. Takže Niall toto je šalát. Šalát toto je Niall"
"hm" otočil sa mi chrbtom a hodil svojimi 'vlasmi' (viete ako to myslím však?) do strany.
"Aký film si vybral?"
"emmm no neviem či máš rada horory" pri tom slove som sa zadrhla. HORORY. Neznášam ich.
"NIE! Neznášam ich!" skríkla som po ňom.
"ani ja ich nemám v láske"
"tak prečo si vybral horor?" nechápavým pohľadom som sa na neho pozrela.
"kto povedal že som vybral horor?"
"ach bože Niall ty máš niekedy v hlave pizzu" ako som to dopovedala tak sa mu rozžiarili oči.
"že mi tú hlavu rozoberieš som hladný?!"
"vieš čo? radšej ti objednám pizzu" postavila som sa a išla pre telefón iPhone 6+. Nikdy som si nemyslela že budem mať iPhone ale otec je moc štedrý a kúpil mi ho.
Objednala som mu pizzu. Za 10 minút som počula zvonček.
"už idem láska moja!" skoro sa ten dilino potkol ked utekal k dverám. Ja som si len povzdychla a videla ako už prichádza a napcháva sa pizzou. 1 aj pól trojuholníka už tam nebolo.
"to ako rýchlo do teba ide?"
"to by si sa ešte len čudovala ako rýchlo to zo mňa ide"
"no dooobre toto som vedieť nemusela"
"prepáš" usmial sa na mňa spomedzi tú pizzu v jeho ústach.
"zapneš už ten film alebo čo?"
"aha prepáč, táááákže máme tu, no toto nie, toto niee, aaaa tu je to"
"čo si vybral? dúfam že nie my little pony?" nechápavo som sa na neho pozrela.
"tak nič, no mám tu ešte Nedotknuteľný, na vine sú hviezdy a 50 odtieňov sivej"
"Nedotknuteľný!" rozhodnute som mu povedala. Je to o jednom mužovy chtorý má ochrnuté nohy a najal si jedného muža aby sa o neho staral. S tým mužom si vychádzali úplne super. Robil si z neho srandu aj ked bol ochrnutý a on sa tomu len smial. Nakoniec prišiel čas a ten muž musel odísť, takže sa o neho starať už nemohol. (myslím toho 'opatrovatela') No nakoniec zistil ako mu ten muž prirástol k srdcu a nakoniec prišiel k nemu na návštevu. Ostal s ním nejakú tú dobu a staral sa o neho. Áno štastný happy-end.
Ako tak sme film pozerali som si všimla že mám hlavu na Niallovom ramene. Dala som si hlavu preč lebo mi to prišlo blbé. Zamračil sa. Tak som si ako poslušný psík dala hlavu naspäť na miesto kde som ju mala predtým.
Chvílu sme si pozerali do očí až kým som neucítila jeho pery na tých mojich. Začala som opakovať jeho pohyby. Jeho pery boli tak sladké. Ale takto to nemôže byť!
"Niall, nie" odtrhla som sa od neho.
"čo sa deje?" nechápavo sa na mňa pozrel.
"nechodíme spolu, a mne to príde divné" sklopila som zrak.
"no tak takto, budeš mojím princom?" rozžiarili sa mi oči a pri tom som sa nad tým trocha zasmiala.
"áno Niall budem tvojim princom" pritiahol si ma k sebe a vedela som že tento deň bude najlepší v mojom živote.
Film sme dopozerali a Niall ma niesol ako princeznu do postele. Aj ked som sa v tomto dome moc nevyznala tak som hned vedela kde má dvere. Bolo to poznať. Írska vlajka na dverách, ktorá bola cez celé tie dvere.
Položil ma na mäkkú posteľ a o chvílku sme zaspávali v objatí.
"Dobrú noc ty môj princ" zašeptal mi pri uchu. Musela som sa usmiať.
"Dobrú noc"
"Milujem ťa" znova som sa usmiala.
"Aj ja teba" a týmto môj náderný deň skončil.tááááákže máme tu daľší part :) dúfam že sa páči :) písala som ho dve hodiny lebo dneska mám úplne vyhasnutý mozog. tak ale zasa sa mi po chvíli zapálil a dopísala som to. za gramatické chyby sa ospravedlňujem :) tak zatiaľ hi guyZ :3 (áno mám asi nové rozlúčenie :D) a ešte niečo!! do komentu mi napíšte čo by som mohla zmeniť a ja dám na vaše rady a zanechaj mi tak vote aby som vedela či sa ti tento diel páčil a ak nie tak si ten vote nechaj :D tak teraz už naozaj paa :*