"Terez vstávaj zachvíľu je škola,Tereeeez" započula som spoza moje rozospané oči. Otvorila som oči. Bola to mama.
"Ešte 5 minút" povedala som rozospatým hlasom. Už som len počula ako sa zatvorili dvere.
*O 5 minút*
"Terez,hovorím ti to prvý a posledný krát" z kuchyne sa ozval maminin hlas.
"Veď už sa obliekam" zakričala som z postele aby ma bolo počuť. Popravde ešte som stále ležala v posteli. Tak som vstala a šla som do obrovskej skrine po oblečenie.
Zo skrine som si zobrala čierne tričko s nápisom COOL, čierne legíny. (Jasné že mala aj spodné prádlo).
Obliekla som sa. Vošla som do kúpeľne. Umyla som sa a jemne namaľovala.
Zišla som dolu aj so školskou taškou. Na stole ma čakali raňajky. Na tanieri boli dvoje wafle so šlahačkou a všelijakým ovocím a kakao.
Mama bola asi hore s mojou sestrou. Ja som sa zatiaľ naraňajkovala.
Išla som umyť tanier a pohár. Počula som že niekto ide dolu schodami. Bola to moja 7 ročna sestra Bia.
"Dobré ráno,Teri" rozospalo povedala Bia.
"Dobré ránko" odpovedala som pri utieraní tanieru.
"Môžme ísť?" spýtala som sa Bii.
"Áno" počula som za mojim chrbtom.
"Inak Bia kde je mama?" vyzvedavo som sa spýtala.
"Telefonuje s otcom" povedala prekvapene.
Ja som na to nič nepovedala a išla som ku dverám.
"Mamí my už ideme" zakričala som cez celý dom aby ma bolo počuť.
Hneď ako som to dopovedala tak som zabuchla dvere. Asi 20 minút od nás bola škola. Autobusom sme nechodili.
Bia si zatiaľ pospevovala a skackala ako nejaký zajac. Ja som si zatiaľ nasadila slúchatká a počúvala som hudbu.
*O 20 minút neskôr"Dorazili sme ku škole a tam už ma čakala Nathalie s Lukasom.
"Ahoooooj" povedali obydvaja naraz.
"Ahoojte" odpovedala som.
"Lukaaaaas" Bia sa vrhla na Lukasa ktorého zbožňuje.
"Ahoj Bia" odpovedal Lukas.
"Dneska dúfam prídeš k nám chcem ti ukázať čo mi včera kúpila mama" dúfajúca Bia odpovedala Lukasovi.
Lukas sa na mňa pozrel s pohladom či môže. Ja som len pokrčila ramenamy na náznak že môže.
"No tak dobre" odvetil Lukas.
"Jupí" zapištala Bia.
"Tak už by sme mohli ísť do školy nemyslíte?" spýtala som sa.
"Poďme"všetci traja povedali naraz.
Ja som išla k mojej skrinke a Bia sa vydala do svojej triedy zaniesť tašku.
"No čo Terez aký si mala deň?" spýtala sa Nathalie.
"Celkom fajn. A ty?" zvedavo som sa opýtala
"Neuveríš koho som stretla keď som išla cestou do školy!!!!" povedala mi to ako keby bola celá bez seba.
"No hovor hovor hovor. Kohooo?!!" zvedavo som sa spýtala
Ták toto by mala byť moja 1 časť :) dúfam že s ňou budete spokojný :)