4.

486 38 1
                                    

"Viete čo vy dve hrdličky? Podme k centru. Ok?" povedala som.

"D-Dobre" vykoktala sa Nathalie.

Chvíľu sme išli. Ja som bola s Lukasom vpredu a ako furt Nathalie s Lukom vzadu.

"Budem ti dúfam chýbať!!?" vytrhol ma Lukas z myšlienok.

"Jasné že budeš a ako" povedala som.

"Bojím sa že ťa stratím" smutne odpovedal

"NIKDY!!!" vykrýkla som až sa tie dve hrdličky vzadu sa zľakli.

"Tak to dúfam"

"Nepôjdeš dnes k nám spať?" spýtala som sa ho.

"Jasné"

"Taak vy dve hrdličky! Sme pri centre" otočila som sa k nim.

"Vidím" povedal Luke.

"Už vidím maminine auto" povedala som.

"Dúfam že sa tam tie veci zmestia" odvetila Nathalie.

"Dúfam aj ja" odpovedal Lukas.

"Ahojte" povedala mama. "Tak dajte do kufra tie tašky. Dufam ze sa zmestia."

Dali sme tašky do kufru a asi 3 sme mali u seba v aute.

Sadla som si do predu. Mama pustila rádio. Práve išlo od mojej najobľúbenejšej skupiny One Direction-Steal My Girl . Všetci 3 ich majú radi takže sme si to všetci spievali.

Ako skončila pesnička tak som sa spýtala mami "mama môže u nás Lukas spať?"

"Jasné čo sa takéto pítaš?!!"

"Ja len tak"

"Inak Nathalie a Luke?! Zajtra ešte o 9:30 u mňa dobre?!"

"Ok" povedala Nathalie.

"Super" odvetil Luke.

*doma*

"Ták čo si dáte na večeru?" spýtala sa nás mama.

Pozrela som sa na Lukasa a on len pokrčil ramenamy.

"Mne je jedno" povedala som.

"Tak spravím wafle"

"Dobre my ideme zatiaľ do izby"

"Dobre za 30 minút vás zavolám"

Išli sme s Lukasom a všetkými taškami do izby. "Idem si vyskúšať aspoň pár vecí a ty povieš či je to dobré ok?"

"S radosťou"

Išla som do kúpeľne a začala som si obliekať čierne legíny, biele tričko s kostrou a biele kotníkové tenisky a čiernu čiapku s nápisom #SELFIE. Ako som vyšla z kúpeľne tak čo sa na mňa Lukas pozrel mal ústa vo veľkom O.

"Čo je nepáči sa?" hned som vedela aj odpoveď ale ja som ju musela počuť.

"Čo by sa nepáčilo!! Počkaj otoč sa ešte chrbtom ku mne" urobila som to čo chcel.

"Neslintaj" povedala som mu. Vydela som na jeho tvári že slintá.

Ani neodpovedal. Išla som smerom do kúpeľne ale vtedy ma zastavila Lukasova ruka na mojom zadku.

"Si taká sexy že sa to ani vydržať nedá keď ťa vidím" povedal svojim nadrzanym hlasom.  Otočila som sa mu k jeho nádherným modrím očiam. Spojil naše pery v jedny. Začal s nimi pohybovať a ja spolu s ním. Priložil ma ku stene. Začal mi vyzliekať tričko. A potom som sa ocitla na mojej posteli. Ja som mu dala dole jeho tričko. On mne zasa legíny a takto to postupne išlo dole až kým sme neboli celkom nahý. Jeho dĺžku som nevidela prvý krát. Veď sme predsa kamaráti s výhodami. Jeho dĺžka sa zrazu ocitla vo mne. Začal ňou pohybovať rýchlejšie a rýchlejšie kým sme neboli hotový. O chvíľku sme ležali vedľa seba a pozrela som sa na hodiny.

"Sakra za 5 minút je večera! Pohni si!" povedala som.
*O 5 minút*

"Podďte na večeru!" počula som ako mama zakričala z kuchyne.

"Idemee!" zakričala som naspäť.

"Vieš o tom že ma toto nikdy neomrzí?!" povedal Lukas za mojím chrbtom keď som otvárala dvere.

"Viem" s radosťou som odpovedala. Keď už sme boli dole tak sme si sadli.

"No čo aké sú veci?" spýtala sa nás mama. S Lukasom sme sa na seba pozreli a začali sme sa troška smiať.

"Dobré" odpovedala som.
*druhý deň*

Otvorila som svoje rozospane oči a pozrela som sa na hodiny. Bolo 8:32. Vedľa mňa ležal spiaci Lukas. Išla som do kúpeľne sa obliecť a upraviť. Obliekla som si ryflové kraťase, čierne tričko s bublinou a v nej bolo napísane BOOM, a čiernu šatku do vlasov. Jemne som sa namalovala, učesala vlasy a vyžehlila.  A nakoniec som si dala tú čiermu šatku.

Išla som zobudiť Lukasa. Sadla som si k nemu a zobudila som ho pusou na líco so slovami: "vstávaj za chvíľku sú tu"

"Kto?!" spýtal sa rozospaní Lukas.

"Veď predsa Nathalie a Luke"

Lukas vyskočil z postele a išiel do kúpeľne.

Tu je ďaľšia časť ;)

❤My life with One Direction❤Where stories live. Discover now