"Zajtra poobede. Zo školy som ťa už bola odhlásiť" povedala mama.
"Dobre. Ale možme ísť ešte dneska do centra aj s Nathalie a Lukasom?" odvetila som.
"Jasné môžte"
"Dobre za 30 minút ideme. Ale najprv ideme do izby" čo najrýchlejšie som povedala.
Vybehli sme hore do izby a hned som si zacala baliť veci do centra. Zobrala som si 90€ ktoré som mala našetrené. A mama mi dala ešte 10€ tak som mala 100€.
Nathalie bývala kúsok od nás a Lukas vedla nás. Tak si išli ešte pre veci. Ja som zatiaľ išla na Facebook a Twitter. Hneď som tam vyhlásila že idem zajtra preč.
"Tak sme tu" počula som za mojim chrbátom Lukasov a Nathaliin hlas.
"Super. Môžme ísť?" spýtala som sa.
"Jasné môžme" povedali dvojhlasne.
*O 2 minúty neskôr*Vydali sme sa smerom k autobusovej stanici. Ako sme dorazili, bolo tam veľa ľudí.
"Aha aha tam je Luke" vytrhla ma s myšlienok Nathalie.
"Kde ja ho nevidím?!" tam pri tej tete.
"Aha už ho vydím" povedala som.
"Ach tie ženy" odvetil Lukas
"Ticho!" s Nathalie sme povedali dvojhlasne.
"Tereez prosiim poďme za ním" prosíkala ma Nathalie.
"Mne je jedno poďme!!" povedala som a hneď som vyrazila za ním.
Išli sme za ním a pozdravili sme ho "Ahooj" všetci naraz. "Ahojte čo vy tu?!" povedal prekvapene.
"Nákupy. Zajtra odchádzam" odvetila som mu.
"Kam?" zvedavo sa spýtal.
"Do anglicka. Za otcom. Budem tam už žiť"
"Jaj ahá" povedal smutným hlasom.
"Kam si sa ty vybral?" spýtal sa Lukas.
"Do centra. Niečo nakúpiť" povedal.
"No super aj my ideme môžme ísť spolu" radostne som povedala. Vtom ako som to dopovedala som ucítila ako ma Nathalie odťahuje kúsok od nich.
"Ježiš čo blázniš?" vystrašene som sa opýtala.
"Ty si sa zbláznila?"
"Prečo zasa?"
"MY-S-NÍM-MÁME-ÍSŤ-DO-CENTRA?!!!!!" celá bez seba sa ma spýtala.
"No nie to som si len vymyslela!! Jasné že áno!!" povedala som.
*O 30 minút*
"Tak do ktorého obchodu pôjdeme?" spýtala som sa."Do Gatu" vykríkla Nathalie .
"No ok" odvetila som.
Išli sme ku schodom a ja a Lukas sme išli prvý a Luke s Nathalie išli za nami. Naschval sme ich s Lukasom nechali vedla seba. Počula som že sa o niečom rozprávajú ale nezachytila som vôbec nič.
"Inak kde je vlastne Gate?" spytala som sa.
"Tu hneď veďľa" odpovedal Luke.
*Po nákupoch*"No a teraz taká otázka? Ako toto všetko odneseme?" spýtala sa Nathalie.
"Viete čo? Ja zavolám mame a ona pre nás príde"
Išla som jej zavolať.
"Mami?"
"Prosim?"
"Vedela by si pre nás prísť?"
"Jasné za 20 minút som tam"
Típla som to.
"Za 20 minút je tu"
"Super" povedal Luke a Nathalie naraz. Luke sa pozrel na Nathalie a už som videla že preskočila iskra.
Tadaaaaa daľšia časť je na svete :)