0.4

719 42 19
                                    


🥂İyi okumalar aşqlarımm🥂

Beni, benim için hazırladıkları odaya getirdkilerinde ağzım açık kalmıştı.

Amy: Va-vay canına!

Sd: Biz yaptık, beğendin mi?

Amy: E-evet, çok güzel!

A: Kızlar sana evi gezdirsin, bizim küçük bir işimiz var.

Amy: Tamam ef-

A: Efendim demene gerek yok tatlım.

Gülümsedi ve kocasını kolundan tutarak gittiler. 

Evde üç kız bir erkek kalmıştık. 

Py: Ben arkadaşlarımla buluşucam, size iyi eğlenceler.

Tam gidecekken Madi (Madelaine) Payton'un kolundan çekti. 

Md: Sen de bizimle kalıyorsun. Hadi Amy!

Payton'un iç çekmesiyle biraz üzülmüştüm. Oysa ben heyecandan ölecektim.

Md: Bak burası Sadie ve benim odam.

Kapısını açtığı odaya baktım. Çok tatlı ve renkliydi.

Başka bir odaya geldik. Tam Madi kapıyı açacakken Payton onun koluna vurdu.

Py: Burası benim odam ve kapısını ben açarım.

Kapıyı açtığında daha önce en az bin kere gördüğüm odaya baktım.

Payton kapıyı bir anda kapatınca burnum acımıştı.

Amy: Ouuw!

Burnumu tuttum. Acımıştı.

Sd: İyi misin Amy?

Amy: evet sorun yok.

Diğer odalara da baktıktan sonra üzerimi değiştirmek için odama gittim.

Diğer odalara da baktıktan sonra üzerimi değiştirmek için odama gittim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Aşağı indiğimde herkes aşağıdaydı.

A: Amy pizza sevdiğini öğrendik bu yüzden de sana pizza aldık.

Amy: Ah evet severim, teşekkürler.

Gülümseyerek masaya oturdum. Hepsi yemek yemeye başladığında ben de yavaşça pepperonili pizzanın olduğu yere uzandım. (Payti'nin en sevdiği slkdjf)

Tam pizzamı alacakken bir el daha pizzayı tutmuştu. Elin sahibine baktığımda telefonuna bakan Payton  olduğunu gördüm. 

Kafasını telefondan kaldırıp bana baktı.

Yavaşça elimi pizzadan çektim. 

Gülümseyerek pizzasını ısırdı. Ah çok ta- Hayır,hayır pizza tatlı! Kesinlikle sadece pizza tatlı.

Başka bir pizza aldım ve favori yemeğime gömüldüm.

Son bir tane pizzanın kaldığını görünce istemsizce Payton'a baktım. O da bana bakıyordu.

3

2

1

Hemen pizzaya atladım. Ah, hayır o aldı! Her ne kadar misafir de olsam bu gerçekten çok can sıkıcıydı. Masadaki herkes gülüyordu, benim dışımda.

Py: Tamam, hadi al.

Gülerek elindeki pizzayı bana uzattı ama almayacaktım. İnadım inat, almayacaktım!

Amy: Hayır, te-

Ağzıma tıkıştırılan pizzayla konuşamamıştım. Önümdeki elin sahibine baktığımda, bana doğru uzanmış Payton'u görmeyi hiç beklemiyordum.

Umarım hikayeyi seviyorsunuzdurr

Bu arada Amy okula gidecek, normalde öyle bir şey oluyor mu bilmiyorum

Sizi seviyorumm💖


Stay With Payton |tr|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin