A szüleink elvégezték az egyetemet és Új Rómába telepedtek le a nagyival meg Paul-lal. Az élet nyugodt volt, Carol-lal megszülettünk, és megismertük a szüleink barátait, meghallgattuk a történeteiket. Aztán minden megváltozott....
Egyik nap épp Mars mezején harcoltunk, amikor a rémült őr rohan felénk, és megáll Jean Chang, és Benjami Valdez praetor előtt és gyorsan odasúg nekik valamit. Jean és Benji olyan komor képet vágtak mint még soha, elküldték az őrt a városba, hogy mindenkit figyelmeztessen. Azután Jean megszólalt:
- Veszélyben vagyunk! A tábort megtámadták! - hangja nyugodt volt, de mindjáan megijedtünk.
Feláltam az egyik emelvényre, de elakadt a szavam. Legalább 2 kilométer hosszú szörnyhad vette körbe a tábort, élén Kerberosszal, a három fejű kutyával. Benji épp alakzatba állította az 5 légiót mikor az első katapult elsült, és a szörnyek beözönlettek a kapun.Kisgyerek korom óta harcolni tanultam, de egy ilyen sereget esélyünk nem volt legyőzni. Az első szörnyeket könnyen felmorzsolta a légió de amikor több ezren kezdtek jönni, szétszéledtünk, ami nagy hiba volt. Először egy kígyónőt szúrtam le, utána megsebesítettem egy küklopszot, és egy pokolkutya elől elugorva döftem hátba. De ennyi nem volt elég. Minden szörny helyett jött egy másik, és be kell valljam, de fáradtam. Épp egy ogre-vel viaskodtam amikor megpillantottam a családomat: Kört alkotva harcoltak, és elámultam rajtuk. Tudtam , hogy a szüleimnek sokat köszönhet a világ, de mégis meglepett amikor apa a víz erejét felhasználva több tíz szörnyet sűlyesztett el, vagy amikor anya egyszerre 3-4 földszülöttel küzdött. És persze Carol...
Carol örökölte anya bölcsességét és apa harctudását, nem véletlen, hogy az egyik legfélelmetesebb trükköket mutatta be. Nagyi és nagypapa Mrs O'Leary-nek dobálták a kedvenc játékát, így ő boldogan tarolta le az ellenséget. De hiba volt őket néznem. Apa kiáltott felém:
- Walter vigyázz!
De már késő volt és az ogre akkorát csapott a bunkósbotjával, hogy 1 métert repültem, és ráestem a lábamra, és olyan fájdalom nyilalt a bokámba, hogy alig láttam valamit. Szerencsére még volt annyi erőm, hogy a patak segítségével egy hullámmal eltüntettem az ogre-t. De a bunkósbotja a fejemre esett és elsötétült a világ.
YOU ARE READING
A Második Generáció
FanfictionA nevünk Walter Jackson, a tesvéremé pedig Carol Jackson, Percy Jackson és Annabeth Chase gyerekei vagyunk. Apánk és anyánk nagy hőstetteket vittek véghez más félistenekkel, azonban a gondokat nem szüntették meg. 2035-öt írunk, de a világ romokban á...