A Félvér Tábor

44 6 0
                                    

Hosszú gyaloglás során, több szörnycsapattal megküzdve, de éségben eljutottunk  Félvér Táborhoz. A tábor nyugodtnak látszott, de ahogy jobban körbenéztünk láttuk, hogy súlyosas meg van rongálva. A bungalókat koromnyomok díszítették, a kosárpályán kráterek nyomai látszódtak. A Nagy Ház verandáján Kheirón  beszélgetett a kis Chuck Hedge-vel. Amint meglátott köszöntött minket.
- Végre, hogy itt vagytok! Már annyira megijedtem ,hogy nem élitek túl az utazást.- mondta, majd lekocogott hzzánnk.
- Hol fogunk ennyien aludni? - kérdezte Percy miután megölelték egymást
- Nektek szerintem jó lesz a Poszeidón bungaló- mondta mosolyogva- a többieknek meg csináltunk helyet a Nagy Házban.
- Nem sokat változott ez a hely mióta eljöttünk - mondta Annabeth
- Igen, tényleg nem változtattunk sokat. De ha most megbocsátotok órám lesz - mondta, azzal elkocogott
Gyorsan utánafutottam, mert részt akartam venni az órán, és tanácsot akartam kérni az erőmmel, meg a látomásommal kapcsolatban. Az íjászpályán utol is értem
- Bocsánat Kheirón, és Percyék fia vagyok és lenne pár kérdésem.
- Hallottam, hogy te is majdnem olyan ügyes vagy mint apád - modta elmerülve a múltba
A szüleim mesélték, hogy miken mentek keresztül, de az én életem fele annyira sem volt izgalmas. Néha egy-egy szörny beszökött a táborba, egyszer voltam egy küldetésen, aminek igazából nem volt tétje. Egészen mostanáig úgy éreztem, hogy nem vagyok méltó arra, hogy a szüleim gyereke lehessek.
- De Kheirón Percyék 3-szor mentették meg a világot, én még semmit nem csináltam - mondtam szinte panaszkodva
- Nyugodj meg fiam, ők is így kezdték - mondta mosolyogva - Ahogy elnéztelek titeket Carol-lal, pont olyanok vagytok, mint a szüleitek voltak.
Ez némileg megnyugtatott. Ezzel a lendülettel be is számoltam neki a képességemről, és a látomásomról.
Amikor a hanghoz értem elkomorult.
- Az nem lehet - mormogta - Őt már egyszer legyőztük.... Vagy... Nem. Ő nem. Neki eddig jó volt ott.
- Miről beszél pontosan? - kérdeztem aggodalmasan
- A Második Titánháborúról. Szüleid ott végeztek Kronosszal. Még nem tudom, hogy mivel állunk szemben, de az istenekkel is nehezen tudnánk legyőzni akire gondolok, de ha szétkergette őket.... - mondta, azzal újra a gondolataiba merült.
- És tudja, hogy kik azok a szörnyek akikről beszélt? - kérdeztem 5 perc után
- Régen Leo Valdez, Piper McLean és Jason Grace Detroidban legyőztek egy dühös küklopsz családot. Akik bosszút fogadtak ellenük. Ha elkapják őket, nem lesz sok esélyük....
- Jöhetek a mai kiképzésre? - kérdeztem óvatosan - Mert meg szeretném tanulni használni az erőm, mert így semmi esélyem nem lesz a harcban.
Persze, gyere csak - mondta és felültetett a hátára
Elkocogtunk a pályához, megismerkedtem mindenkivel és elkezdődött az oktatás, és úgy éreztem, hogy rengeteget fogok majd fejlődni.

A Második GenerációWhere stories live. Discover now