Harmadik rész [Találkozás két lelk közt]

502 37 9
                                    

Pakolászás után, inkább lefeküdtem egy kicsit. Mivel hát, lefárasztott a sok idióta. Mert ugye, ha ebben a faluban, meglátnak, egy eredeti Uchihát akkor, egyből kérdezgetnek, pletykálnak, és hazudgálnak..

Már majd leragadtak a szemeim, mikor egy idióta, betoppant az ajtón. Nagyot lestem, mivel, nem tudtam, hogy mit keres itt. Szóval inkább megkérdeztem.

-Szia, biztos rossz helyen jársz! Részeg vagy? Mert csak úgy beestél az ajtómon! -eléggé meglepődtem, azt képzeltem hogy, valami idióta itt részegen betört a koliba!

-Szia! Nem vagyok részeg, ez az én szobám! Te mit keresel itt? Iruka-sensei azt mondta, hogy a 208-as szoba az enyém. De azt nem mondta hogy ilyen szobatársam lesz. Sőt még azt sem mondta, hogy egyáltalán lesz-e szobatársam?!

-Ez az én szobám is, nem mondta nekem sem az Iruka-sensei.. Hogy egy ilyen idiótával fogok egy szobába lenni. -mondtam.

-Milyen idióta? Az egyetlen idióta itt az, te vagy! -mondta az a szőkeség.

-Áhh hagyjuk, inkább megyek aludni. Bocs! -mondtam, majd inkább bementem a szoba részbe.

Ő is bement, és ledobta a cuccait, és leült a szobában lévő fotelbe.

~Naruto szemszöge~

Nem tudom ki ez, de nem látszik kedvesnek. Sőt nagyon mogorva. Nem láttam még itt, úgyhogy biztosan új lehet ebben az iskolában. Nem nagyon foglalkoztam vele, inkább leültem a fotelben, és telefonoztam. Majd azt is meguntam, és bedugtam a fülemet, és hallgattam a zenét. És becsuktam a szemem.45 perc múlva már aludtam is.

~Sasuke szemszöge~

Nem tudom ki ez, de hirtelen elaludt. Mivel, nekem sincs kőböl a szívem. Ezért odavittem egy plédet, és betakartam. Aztán visszasétáltam a helyemre, majd lefeküdtem és betakaróztam. Majd megpróbáltam elaludni. Sikerült is.

Folytatjuk...

"Bármi Van, Én Szeretni Foglak..."   {SasuNaru}Where stories live. Discover now