Tizenegyedik rèsz [A vidàmpark]

351 24 51
                                    

~Sasuke szemszöge~

Amikor meglàttam azokat a dolgokat, amiket hozott Kiba, belegondoltam egy-kèt percre a dologba, ès hàt èn is arra jutottam mint Naru.

- Umm, akkor szerintem menjünk el a vidàmparkba. ùgyis nyitva van 0:10-ig. (Ez egy ötlet!!❤️)

-Rendi, umm akkor öltözzünk fel valami normàlisba! -mondta Naru.

- èn hoztam egy smexy ruhàt magammal, de fèlek hogy itt helybe elvèrzik az orrod ès elàjulsz. Tudod, nem akarok ma a kòrhàzba is menni! -mondtam neki, majd odamentem a szekrènyhez kivenni azt a "nagyon sexy" ruhàt.

- Okè, vedd fel nyugodtan!! ( ͡° ͜ʖ ͡°) -mondta Naru mintha ô lenne a top, mert amióta ilyen àllapotban vagyunk egymàssal azòta ùgy èrzi hogy ô a top, èn meg a bottom. (Top: felsô, bottom: alsò ha valaki nem èrtenè TwT)

- Dobe, ne jàtszd a nagy top szerepet. Az  az èn dolgom!! -mondtam neki kissè perverz mosollyal az arcomon.

- D-de Sasuuuu!! -mondta Naru kissè elszontyolodva.

- Jò na, most az egyszer, de csak ha odaèrtünk a vidàmparkba! -mondtam neki hogy egy kicsit se legyen rossz kedve mellettem. Bevallom, èn triplàn nem akarom hogy itthagyjon.. Szeretem Narut. De nem tudom neki hogy bevallani..

- Ezaz, ezaz, EZAAZ!!! -örvendezett Naru.

*àtöltözès utàn, Sasuke*

*àtöltözès utàn, Sasuke*

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


- N-Naru?! ù-ùristen..-Mondtam, mert hàt elèggè kiöltözött.

*öltözködės utàn, Naruto*

(bocsi ha nagyon pixeles a kèp, de googlèn minden jò kèp pixeles

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(bocsi ha nagyon pixeles a kèp, de googlèn minden jò kèp pixeles..)

-Tudom Sasu, de èn sem vagyok egy szàzas az öltözködèsben. Nem vagyok egy nagyon divatmutatòs típus. De nem is vagyok àgròlszakadt. -mondta ilyen egoistàs hangon.

- Eddig azt hittem! -megfogtam, majd a karjaimban zàrva ölelgettem.

~Naruto szemszöge~

Nem làttam mèg egy Uchihàt sem így bàmulni egy Uzumakit, de Sasuke egèszen màs, ô nem olyan mint az eddigi Uchihàk. ô màs, mint mondtam. Imàdom Sasunak a stílusàt. Ezèrt is van az hogy minden lànyt, kàbè kurvànak csinàl. Nem tudni hàny kapcsolata volt, de mindjàrt megkèrdem.

- Sasu, hagy legyen màr egy kèrdèsem.

- Igen Dobe, mond!

- Hàny kapcsolatod volt màr? ôszinte vàlaszt kèrek! -kèrdeztem tôle, majd ô tisztessègesen vàlaszolt is rà.

- Volt egy Karinnal, de vele szakítottunk mert kiderült hogy megcsalt, egy màsik fiùval. De mondjuk, màr akkor is kiszùrtalak magamnak, csak utànna a depressziò utàn egy emlèkezetkiesèsem volt. ès ùgy emlèkszek ezekre, hogy minden egyes nap iskola utàn el kellett hogy menjünk egy-egy pszichèzisre, ahol egy-egy mûtètre volt szüksègem..

- Sajnàlom.. -mondtam neki, kicsit zavarodottan ès szomorùan.

- Nem a te hibàd Dobe, mèg itt vagyok addig nem lesz semmi bajod, igèrem, ha ígèred hogy nem hagysz itt! -mondta nekem elèggè komolyan.

- èn amíg èlek, itthagyni nem foglak, lègyszi ezt vèsd az eszedbe!! -mondtam neki megkönnyebbülten.

- Szeretlek, Dobe! Lennèl a baràtom? -kèrdezte összezavarodottan Sasuke.

- èn is szeretlek, igen!

- Nem is gondolkozol el rajta?? - kèrdezte meglepôdött hangon a fekete hajù.

- Nem. Nincs min Sasu, ha egy embert szívbôl szeretsz, akkor egy tizedmàsodpercet se gondolkozol egy ilyen alkalmon. -mondtam neki szeretetteljes hangon.

Ahogy ezt kimondtam, a nyakamba borult ès elkezdett sírni az örömtôl. Majd megcsòkolta a nyakam. Amitôl felsòhajtottam majd mondtam neki hogy ezt a jelenetet egy màsik alkalomra hagyjuk, amire bòlintott majd letöröltem az ujjammal a könnybe àzott arcàt.

Kèsôbb màr elindultunk a vidàmpark felè, aminek az ùtja kàbè negyed óràs. Negyed óra utàn màr ott voltunk. Sok minden felkerült a listàra. Mint pèldàul:

♥︎ Felülni az òriàskerèkre!
♥︎ Dodgemezni!
♥︎ Nyerni egy Rament!
♥︎ Leülni egy ètteremben kajàlni!
♥︎ Szellemvasútra ülni!
♥︎ Körhintàzni!
♥︎ Cèllövöldèzni!
♥︎ Kisvasùtazni!
♥︎ Octopusozni! (repülô csèszeallj)
♥︎ Apollo-x-ezni!
♥︎ Segwaygokartozni!
♥︎ VR Bee-zni!
♥︎ Eurobungee-zni!
♥︎ Extrèm hintàzni!

Folytatjuk....

Halii, remèlem tetszett ez a rèsz is. Bocsi hogy ùgy nem tartottam az ígèretem, mert egy óràm lett volna megírni ezt a rèszt, de közbe kellett gondolkoznom, ugyanis nem szokàsom írni vàzlatot a rèszekhez. ès így mindig gondolkozok hogy mi legyen a rèszletek utàn. Jah ès ez este 21:21-kor jàtszòdik. Holnap jövök megint egy rèsszel. ès noemii0123 nek pedig szeretnèm megköszönni az ötletet, nèlküle nem sikerült volna. Jah ès pr3ttyface_ nek is a Narus ötletet. Kösziii nagyon sokat jelentett!! Sziasztok, Szèp estèt/napot!❤️❤️

"Bármi Van, Én Szeretni Foglak..."   {SasuNaru}Where stories live. Discover now