~Naruto szemszöge~
Elèrtük a vidàmparkot, az elsô lèpèsünk az az òriàskerèk volt. Nagyon vàrtam màr, ràadàsul voltak hozzà terveim is, hogy mit csinàljak majd benne. Mihelyst odaèrtünk az óriàskerèkhez, megnèztük hogy mennyibe kerül, majd kifizettük egy körre, ami huszonöt perces volt.
- Rendben, akkor màr kèt perc mùlva lejàr az elôzôk ideje. Utànna mehetnek maguk! -mondta az óriàskerèk karbantartója.
- Rendben, akkor megvàrjuk azt a kèt percet! -mondtam neki tisztessègesen.
Sasuke fèltèkeny lett a bàcsira, amit nem èrtettem, de utànna ahogy meglàttam, hogy Sasuke ès a bàcsi farkasszemet nèznek, elröhögtem magam!
- ùristen skacook, nem bírom. Sasu te mèrt vagy mindenkire fèltèkeny?? -kèrdeztem a könnyeket törölgetve, mert annyira röhögtem, hogy bekönnyeztem.
- Mert ez Sai, Sai pedig minden àron el akar venni tôlem, de nem fogom engedni! -mondta elèg komor arcal.
- Dehàt Sainak van baràtnôje- -mondtam èrtetlenkedve.
- Ino megcsalt, mert azt mondta hogy ô "Sasukèt szereti" aztàn kiderült, hogy vicc ès beràndultam, hogy ha màr megcsalt Sasukèval, akkor èn szètzillalom a kapcsolatotokat, ès Naruto az enyèm lesz! -mondta könyörtelenül Sai.
- Teme, te jàrtàl Inoval? Vagy Sakuràval?? Azt mondtad hogy csak Karinnal voltàl! Most akkor ebbôl mi igaz, ès mi nem? -tettem fel egymàs utàn az èrthetetlen kèrdèseket az èppen idegtôl pirosra festett arcù Sasukèt.
- èn? Azzal a kèt fruskàval jàrni? Hülyènek nèzel te rohadèk?? Sose hagynàm itt az èn Usuratonkachimat! ès te sem fogod szètzillalni a kapcsolatunk, te szemètlàda. -mondta Sasuke majd a szemei pirosra vàltottak ès egy Sharingan jel jelent meg a szemèben.
- Aww Sasuu~ -mondtam neki kipirulva.
Aztàn àtölelt, és a pukkancs elôtt megcsòkolt. Amire hirtelen, izzadsàg cseppek folytak le az arcàn.
- Naruto, ezt mèg megbànod, hogy ôt vàlasztottad, ès nem engem! -mondta fenyegetôen Sai.
- Mhhm~ -mondtam neki unottan, miközben Sasuke ajkait martam.
*Pov*- Franc, mièrt ilyen velem Naruto? Mièrt ezt az emòs kèpû Uchihàt szereti?? -tette fel magànak a szokàsos kèrdèseket, kèsôbb kiadva ezeket az èppen Sasukèt csòkolgatò Narutònak, majd lassacskàn, de nem tùl gyorsan, kapott is rà vàlaszt.
- Franc, mièrt vagy ilyen velem Naruto? Mièrt ezt az emòs kèpû Uchihàt szereted?? -kėrdezte meg tôle a szintèn fekete hajù fiù.
- Elsô, azèrt mert te nem vagy a lelkitípusom! Màsodik, tèged mèg a vilàg is egy nagy gyökèrnek nèz. -mondta Naruto rànèzve a fekete hajù fiùra.
- Hahahhahaahha -Nevetett fel az Uchiha fiù, miközben rànèzett Saira.
Majd èn is halk nevetèsre tettem fel. Mikor màr jött a Vidàmpark igazgatòja akkor kèrdôre vonta Sait, hogy mit csinàl a vendègekkel. Sasuke meg röhögött rajta, ahogy az igazgatò kiosztja Sait.
Folytatjuk...
Sziasztok! Ma mèg hozok egy rèszt valamikor, de mèg ki kell talàlnom a dolgokat az ùj rèszhez. A kedves kommenteket pedig köszönöm szèpen!Kàbè ennyi is lenne most, dèlutànban vagy elôbb hozom a rèszt!
YOU ARE READING
"Bármi Van, Én Szeretni Foglak..." {SasuNaru}
Teen FictionSasuNaru By:Uchiha-Kitsune Jó szórakozást! 😁🧧