Már odaértem az iskolához. Mielőtt beléptem volna, elcsodálkoztam. Nagyon nagy volt, és elég tágas is, szerintem.
Beléptem. Majd egy, rózsaszín hajú lány szaladt oda hozzám. A kert is nagyon nagy volt!
-Szia! Látom új vagy! Mi a neved?
-Szia. Igen, ha még nem tűnt fel, most értem ide. Ne kérdezd ki más nevét, amíg nem mondod el a sajátod! Na mentem, csá.
-láttam rajta hogy elszomorodik, de nem vagyok barátságos, senkivel. Főleg az ilyen pasizós típusú lányokkal.Egy pár perc múlva, megtaláltam az Igazgatói Irodát. De azt is nehezen, ugyanis nem kértem senki segítségét.
Kopogtam az ajtón, majd elhangzott egy "szabad" is. Benyitottam és bementem. Majd köszöntem.
-Jó reggelt! -mondta az Igazgazó.
-Jó reggelt! Be szeretnék íratkozni.
-Rendben, egy nevet kérnék, és egy születési dátumot!
-A születési dátumom: 2003. Július 23.
A nevem: Uchiha Sasuke!-Szóval, te az Uchiha Clan-ból való vagy?! -mondta
-Igen..
-Jó, rendben, a szobád a 208-as lesz. És ha lesz szobatársad, értesítünk. Rendben?
-Igen.
Örülök, hogy elmehetek, már végre otthonról. És hogy egyedül élek, majd remélem, egy pár nap nyugtom lesz.
Mivel, össze voltak pakolva a ruháim. Ezért én, előbb mehettem a szobámba, mint bárki más. Mivel másnak haza kellett mennie, a cuccaiért!
Megtaláltam a szobámat, és kinyitottam, a kulccsal, amit kaptam a szobához.
Megnéztem, hát elég tágas volt. Volt benne két ágy, két éjjeliszekrény, két ruhásszekrény, egy konyha, és egy mosdó.
Mivel, ma nincs iskola, mert pont akkor kaptuk meg a szobákat, hogy Tavaszi szünet van, ami, 3 hét plusz 10 nap. Kipakoltam a bőröndömből a ruhásszekrénybe. Majd amit kihagytam ruhát, azt fürdés után felvettem.
Elkezdtem még pakolászni. Amúgy annyit tudok, hogy a Tavaszi szünet után kapjuk meg a tankönyveket. Úgyhogy elleszek.
Folytatjuk...
YOU ARE READING
"Bármi Van, Én Szeretni Foglak..." {SasuNaru}
Teen FictionSasuNaru By:Uchiha-Kitsune Jó szórakozást! 😁🧧