Tizenötödik rèsz [Fürdės?!]

270 22 13
                                    

~Naruto szemszöge~

Amikor hazaèrtünk Sasukèval, ùgy tetetett mintha minden eddigit elfelejtett volna, ami köztünk törtènt. Ezt nem ùgy kell èrtelmezni, hogy kèsz vège a kapcsolatunknak, hanem ùgy, hogy ne legyen benne semmi durva, ezèrt pròbàlta azt tetetni hogy mindent elfelejtett, ami a Vidàmparkba törtènt köztünk.

Sasuke elèg hàt hogy is mondjam.. Nem tudom rà megtalàlni a szavakat, de annyi biztos elèg, hogy egyszerûen full vörös arccal, pròbàlt mindenen túl lenni. De igazàbòl csak addig jutottunk, hogy elmentünk fürdeni az esô hatàsai miatt!

- Sasuke, szerintem jobb lenne, ha elmennènk fürdeni, mert ha így folytatjuk, akkor az lesz amit mondtàl, tudod, a kèsz torokgyulladàs, megfàzàssal keverve. -kezdtem el a beszèlgetèst Sasukèval.

- Dobe, rendben, de akkor tegyünk màr annyit, hogy ezt együtt tesszük meg! Meg lehet csinàlni? Kèrlek? -kèrdezte egy kicsit feszülten Sasuke.

- Jah, de mèrt akarsz együtt fürdeni velem? - kèrdeztem meg èrthetetlenül az elôttem àllò fekete hajùt, aki ràm nèzett, majd a jobb kezèvel, a homlokàra csapott.

- Usuratonkachi, annyi elèg lesz, hogy "csak mert?"

- Igen, bàr nem nagyon èrtelek, na mindegy, akkor milyen vízhômèrsèkletben szoktàl fürödni? Mert akkor azt engedem meg a kàdban.

- Teljes hidegvíz nèlkül, azaz forròban szoktam!

- Okè, keresd meg a pizsamàdat. Aztàn majd hívlak ha megengedtem normàlisan a vízet!

- Rendi, akkor megyek is Usuratonkachi!

Bementem a fürdôbe, odamentem a fürdôkàdhoz, ès megengedtem a hidegvíz nèlküli forrò vízet. Majd beletettem egy kis fürdôsòt, ami ròzsaillatù volt. Ameddig nem fürödtünk addig kimentem a szobànkba, ès odasètàltam a szekrènyemhez, hogy kivegyek ènis egy pizsamàt. Aztàn odasètàltam Sasukèhoz ès megcsòkoltam. Màr majdnem tele volt a fürdôkàd, szòval inkàbb bementünk a fürdôbe ès elzàrtuk a vízet, majd becsuktuk magunk mögött az ajtòt, ès letettük a fürdôkàd melletti polcra a pizsamànkat, levettük a ruhànkat ès elôsszôr Sasuke ment be a vízbe, majd utànna èn is követtem a pèldàjàt.

Belèptem, majd Sasukènak egy perc se kellett hogy megszokja a dolgot, így csak nekem volt szokatlan, mert mindig egyedül fürdök, szòval jah. Majd Sasuke belefektetett az ölèbe, ès a kezèt a hasamra kulcsolta.

- S-Sasuke, mit csinàlsz?? -kèrdeztem èrthetetlenül, a hangomban enyhe kívàncsisàggal.

- Dobe, lazulj el egy kicsit. ùgyis àllandòan csak stresszelünk! -kezdte el mondandòjàt Sasuke.

Mèg egy darabig "lazultunk" a vízben, de ôszintèn, ez nem csak "lazulàs" volt, szòvaal, màst is csinàltunk, mègpedig füeödtünk :DD 

Folytatjuk...

Remèlem tetszett ez is! Szèp napot/ estèt! ❤️🥺

"Bármi Van, Én Szeretni Foglak..."   {SasuNaru}Where stories live. Discover now