Hatodik rész [A Kihagyott Vásárlás]

407 37 5
                                    

Abbahagyva a csókot, a levegő zaját, halk lihegés vette körbe. Mivel elmaradt a bevásárlás, így az este, bundás kenyeret kellett enni teával.

~Sasuke szemszöge~

Ez hát nagyon fura volt.. Minden csók csak lányokkal történt, de akkor nem éreztem semmit, csak ürességet. Semmi szeretetet, semmi boldogságot sem szomorúságot és sem élvezetet. De ez.. valahogy... jól esett, sosem történt meg fiúkkal, de ezt hirtelen nem bántam meg, egy percig sem.

Nekiáltak vacsorázni, elsőnek Sasuke fürdött le, majd öltözött át. A pizsama a szokásos volt: egy fekete póló, és egy fekete rövidnadrág, az Uchiha Clan logójával.

Naruto is ugyan ezt tette. A pizsamája neki is a szokásos volt: egy narancssárga póló, egy rókával rajta, és egy rövidnadrág, az Uzumaki Clan logójával.

Minden megvolt.. szóval lefeküdtek és aludtak. Mindketten csak arra gondoltak, hogy-hogy engedhették meg ezt a csókot maguknak. Sasuke inkább azt hogy, hogyan gondolta ezt az egészet. Naruto szintúgy, nem bírta feldolgozni az egész jelenetet.

Folytatjuk....

Bocsi hogy ez ilyen nagyon rövid lett.. De ezen javítani fogok nemsokára. Köszönöm a sok követést és a sok megtekintést, jah meg a sok votelést!!

"Bármi Van, Én Szeretni Foglak..."   {SasuNaru}Where stories live. Discover now