6

3.1K 355 205
                                    

Hyunjin evin içinde tedirgin bir şekilde turluyordu.

Saat gece 12 civarındaydı ve evde su bitmişti, alması gerekiyordu. Annesi de babası da doktordu ve bu gece  nöbetleri vardı, zaten tek çocuktu. Arkadaşlarına mesaj atsa da hepsinin geçerli sebepleri vardı ve gelemiyorlardı. Dışarı çıkmayıp sabretmesini söyleseler de gerçekten çok susamıştı.

Birden durdu ve kaşlarını çattı ve kendi kendine konuştu.

"Ondan korkmayacağım!" Anlık gelen cesaretle siyah kapşonlusunu giydi ve üzerini düzeltti. Telefonunu, kulaklığını ve anahtarı alıp dışarı çıktı.

Hadi ama, o artık büyümüştü. 18 yaşındaydı ve yakındaki bir marketten su alıp gelmek onu bu kadar korkutmamalıydı.

İstemsizce kafasında dönen senaryoları görmezden gelmeye çalışıp kulaklıklarını taktı, eve 15 dakika uzaklıkta olan markete hızlı adımlarla yürümeye başladı.

Kalbi hızla atıyordu, sokakta bir kişi bile yoktu. Sonunda markete varıp suyu aldı ve parasını hızla ödeyip aynı yoldan geri dönmeye başladı.

Endişe katsayısı hızla artarken cebindeki telefon titredi. Telefonun titremesiyle genç adamın bedeni de hafifçe titredi, umursamadı ve yoluna devam etti. Ard arda gelen mesajlar yüzünden telefonu titremeye devam ediyordu. Merakına yenik düşüp durdu ve etrafına bakınıp telefonunu çıkardı.

Gizli numara: çok güzelsin Hyunjin.
Bebeğim, koşar gibi yürüyorsun.
Yoksa benden mi korkuyorsun?
Mesajlarıma cevap ver.

Hyunjin: kes sesini

Gizli numara: bakışların çok şirin.
Yanına gelmemek için kendimi zor tutuyorum.

Hyunjin: git.
Lütfen git.
Beni korkutuyorsun.

Gizli numara: seni istiyorum Hwang.
Şu anda bu istediğimi alabilirim, sana yardım edebilecek kimse yok.

Hyunjin: yapma.
Eğer beni seviyorsan, düşüncelerimi önemsemelisin.

Gizli numara: haklısın bebeğim.
Üzgünüm, seni korkutmak istemiyorum.
Sadece sevgimin büyüklüğü bana tuhaf şeyler yaptırtıyor.
Evine git.

Hyunjin: gidiyorum, sen de git.
(Görüldü.)

Titreyen bacaklarını hızla apartmanına yönlendirdi, koşarak dairesine girdi ve kapıyı kilitledi.

Derin bir nefes alıp sinirle gözlerini yumdu, bu durum onu çok fazla geriyordu.

Gizli numara: özür dilerim.
İyi geceler, güzelim.

Don't call me -hyunchan- (√)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin