20 [Final.]

2.9K 279 107
                                    

Yeni sevgili olan çift ilkbaharın ilk zamanları olduğu için parkta buluşacaklardı. Hava çok güzeldi ve bu fırsatı değerlendirmek istiyorlardı.

Hyunjin beyaz bir kot ve sarı bir tişört giymiş, Chan ise mavi kotunun üstüne beyaz bir tişört giymişti.

Sevgili olduktan sonra ilk buluşmalarıydı ve ikisi de heyecanlıydı.  Hyunjin yanında getirdiği örtüyü yeşil alanın üzerine serdi ve beraber oturdular.

Chan anın güzelliğine dayanamayıp kafasını sevgilisinin kucağına koydu ve gökyüzünü izledi, ilk kez bu kadar huzurlu hissediyordu.

"Sana deliler gibi aşığım Hwang." Hyunjin gülümseyip elini siyah saçlarda gezdirdi ve Chan'ın saçlarını şefkatle okşadı. Büyük olanın gözleri usulca kapandı.

Güneş ışığının yansıdığı iki bedenin sevgisi çok güçlüydü. Hyunjin kucağındaki gencin saçlarını okşarken oyun oynayan çocukları seyrediyordu. Kurduğu hayaller gülümsemesine sebep olan türden hayallerdi.

"Geleceğimin sana ait olmasını istiyorum Hyunjin...sonsuza kadar seninle olmak istiyorum."

"O zaman beraber sonsuzluğu yaratalım, sevgilim."

------------

hyunjinmukemmelaq yutarigato -thebanshee- gyuyeo polarranna onlyhanse hyunlovesjeong siolarin SquirtleSeung sizi çok seviyorum <3

Okuyan herkese teşekkürler, umarım beğenmişsinizdir. ♡

Kendinize iyi bakın ve hep mutlu kalın~

Don't call me -hyunchan- (√)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin