Part 4

225 5 0
                                    

***Chapter Four***

Niabot ang buwan sa February, ...

            “Good morning class.” Niabot ang ilang maestra sa Financial Management na pirme late. Alas 8:00 na bisag 7:00 unta ila klase. “I’m just here to give you the result of your mid-term examination.”

            “Mam?” nibarog sa gilingkuran ang osa sa ilang classmate.

            “Yes?” nag-isa sa kilay ang maestra, napaabot sa isulti sa iyang studyante.

“I haven’t yet taken the exam. I was sick at that time, but I have here my excuse letter” gitunol ni Arlene sa atubangan ang iyang excuse letter.

            “Oh, I’m sorry class but I can’t return your papers back yet.” Matud sa maestra.

            “Ahww” reaction sa iyang mga klasmet samot na si Devin na excited makihibaw na siya na pud ang highest.

            “But let me just read your scores if you want.” suggestion sa maetra.

            “That would be better ma’am.” Matud ni Devin nga halatang excited.

            “Ok” gikuha sa maestra ang mga test papers sa lamesa. “This is in no particular order. Scores  are over one hundred. Marrianne 76. Stephanie 72. Kate 70. Karen 68. Anthony 86. Blah blah blah... Devin 93 (ni-ngisi si Devin kay as expected siya na pud ang highest) and Patirica Patiri got 96.” (nagulat si Devin og nilingi kang Patirica nga dili katuo sa result)..

“Patirica got the highest score, where is she?” Gitaas ni Patirica iya kamot aron mailhan siya.

“Ok, lets give her a round of applause.” Matud sa maestra na nagtan-aw sa iyang mga estudyante na sa-una dili pa katuo pero nadawat ra nila og ni-pakpak og kusog. Si Patirica napansin niya ang reaction ni Devin og gi-pahiyoman nalang niya.

            “Ok class that would be all for today, you can go now.” Matud sa maestra.

Nanghipos na si Patirica sa iyang mga butang sa dihang gikablit siya sa iyang osa ka klasmet og nipahiyom kini sa iyaha..

            “Congrats ah.” Ni-lingi pud ang osa. “Keep it up.” Milagro kaayo. Ningisi si Patirica og nagpasalamat sa duha.

Samtang padulong sa gawas si Patirica nakabantay siya sa tutok sa iya ni Devin pero gisingisihan na lang kini niya.

Nagpadayon ang klase sa hapon nga ganado si Patirica sa panghitabo ka ron adlawa. Bukod siya ang highest, managad na sa iya ang uban nilang klasmet dili pareha sa una. Pagkahuman sa klase, ni-diretso dayon siya sa CON para i-share ang maayong balita. Nagpasalamat siya kang Connie sa dako niyang natabang niini sa iya aron mag-improve ang iyang performance sa klase. Og gikalipay pud kini og dako ni Connie para kang Patirica.

-----------

Pagkahoman sa CON, nigawas na si Patirica sa dihang gibati siyag gamay nga ka-kulba. Paminaw niya murag adunay naniid niya maong samtang wala pa siya kagawas sa pultahan sa building iyang gilili una. Wala man siyay nakita na kakaiba mao nga naghinay hinay siyag gawas. “beep beeeep” nakalitan siya sa busina sa sakyanan. Nakita niya si Devin na nagsakay sa iyang kotse na naa sa iyang luyo. ..

            “What are you doing here?” adunay gamay na pag-isog sa tingog ni Patirica, time out una siya sa pagka-crush niya kang Devin.

            “I don’t think it’s me who is supposed to answer that question.” Baws ni Devin.

            “You were following me.” Panangil niya kang Devin.

            “Do you think so?” medjo nakatawa si Devin sa iya panangil. Feeler bataa dah!

            “Well, a-aym not s-sure, then why are you here?” nauwaw og gamay si Patirica.

            “I left my book -- I don’t know where.” Matud ni Devin.

            “Oh, sorry.” Niduko si Patirica sa kauwaw, pataka lang siyag pasangil.

            “How about you, aren’t you supposed to be home at this time. I’ts already late?” samtang gitan-aw ni Devin iyang relo sa kamot.

            “Ahh, . I just ahmm--” wa siya katiwas.

            “Anyways” giablihan niya ang pultahan sa iyang kotse sa tapad sa drivers seat. “Let me give you a ride. I’ll drop you to your house.” si Devin samtang nagpahiyom.

Wala mobalibad si Patirica og nisakay na dayon og dali2x murag bata nga nahadlok mailugan sa duwaan. Talagsaon rana mahitabo sa iyang kinabuhi na makatapad ang iyang hinigugmang crush, haha. Wala siya magdahum na kadumdum diay si Devin kung asa dapit ang ilahang balay, gikilig siyag samot.

            Pila ka minuto, hilom ra sila sa kotse samtang nagmaneho si Devin sa sakyanan. Si Devin ang unang nitabi para putlon ang awkwardness. ..

            “I’m sorry for the last time, I snobbed you. I wasn’t in the mood that time.” Samtang nipasiplat sa iya si Devin dayon nibalik ra’g lantaw sa kalsada.

            “No it’s okey, i understand.” Samtang nagpahiyom bisag dili gud to ok kang Patirica.

            “Another one is this morning, about the result of midterm exam. I wasn’t angry with you. You might misinterpreted my reaction. It’s just that, at first, I couldn’t believe it like our other classmates.”

            “It’s okey, no need to explain.”

“Keep it up.” Matud ni Devin.

            Nipahiyom si Patirica. “Thanks.”

Pagkaabot na nila sa balay ni Patirica, nagpasalamat siya og mayo kang Devin. Dugay kaayo siya nakatulog pagka-gabei pero okey lang. Sige ra siyag huna2x samtang nag-ngisi. Nag-ampo siya sa ginoo na mayntag aduna pay sunod para makalibre siyag plete.

CON Lady (bisaya only)Where stories live. Discover now